A to ci niespodzianka! ;)

Wyobraźcie sobie moi Kochani, że spotkało mnie dziś coś bardzo miłego. W prawdzie spodziewałam się tego, ale nie byłam do końca pewna kiedy i jak to się stanie, ale podejrzewałam, że Ona coś wymyśli ;)
Zapytacie pewnie o kogo chodzi, prawda? Albo już się domyślacie o kogo chodzi ;)
Otóż, mowa o Lenie! 
Jak już wspominałam podejrzewałam, że coś się święci, bo L. zbyt dziwnie się zachowywała i zadawała takie pytania... :D Mała następnym razem bardziej się postaraj :P. Ale dzięki temu przednio się ubawiłam :D

Z tego też powodu dopóki Małpiszonek u mnie będzie znikam z bloga, ale postaram się coś wrzucić. Wszak są do pokazania prace konkursowe, a jutro lub w sobotę wrzucę stos ;)

Tym czasem idę ją pognębić, a wieczorem będziemy czytać "Mistrza" i ten oto stosik:




Oczywiście będziemy ględzić i pić... soczki ;D Ale to już jutro ;D

Życzcie nam miłej zabawy i tęsknijcie ;*

15 komentarze:

  1. Cudowny kolorowy stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pijcie tych soczków za dużo...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie blogowe znajome super sprawa. Stosik jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiedziałam, że Cię Lenka odwiedzi ;)
    Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wam także życzę udanej zabawy przy górze książek i pysznych soczków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to życzę Wam owocnej czytelniczo zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę Wam przyjemnej zabawy i już tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Zazdroszczę Ci.
    Życzę Wam udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanej zabawy :-) Z soczkami oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, takie niespodzianki to coś wspaniałego :)

    Bawcie się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudną sprawiła ci niespodziankę:)
    Miłej lektury i udanego plotkowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bujaczku całe szczęście,że tylko soczki będziecie piły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłej zabawy (wedle życzenia) :D A ksiażek zazdroszczę! Ahhh romanseee!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!