Podsumowanie Grudnia ;)

   To ostatnie podsumowanie w tym roku i ogólnie. Postanowiłam, że od Nowego Roku zaprzestanę pisania tego comiesięcznego posta. Powód? Nie sprawia mi to radości, a nie chodzi o to by się niepotrzebnie do czegoś zmuszać, prawda? Od Stycznia każda recenzja będzie podlinkowana w spisie powyżej (Przeczytane w: 2010-2013), tam też będzie obok tytułu ilość stron, wydawnictwo i ocena. Taka mała ściąga dla Was w jednym miejscu. Powstanie też z czasem zakładka z czytanymi przeze mnie seriami, ale to za jakiś czas. Postanowiłam też zacząć tworzyć posty z Zapowiedziami/Nowościami, jeśli mi się to spodoba to będzie się taki post pojawiał dwa razy w miesiącu. Ogólnie w sobotę/niedziele, ale pierwszy będzie we wtorek (chyba, że zapomnę ;)). Tyle jeśli chodzi o zmiany ;)
   Co do bieżącego miesiąca był pewnie aktywny nie tylko u mnie we wszystko inne, tylko nie w czytanie. Mimo wszystko przeczytałam dużo i bardzo dobrze jakościowo! ;) Wygrałam nawet konkurs prowadzony przez moje ulubione wydawnictwo Papierowy Księżyc. Nie jest, a mogłabym rzec, że jest bardzo dobrze ;)

Tymczasem statystycznie ujmując grudzień wygląda tak:



Liczba przeczytanych książek: 19  - o siedem więcej niż w listopadzie... Nie jest źle jak na ten miesiąc! :) (trzy recenzje czekają na publikacje)

Liczba przeczytanych stron: 4818  - mniej o 56 str. niż poprzednio. Wiadomo jednak, że książka książce nie równa i to jest tak tylko podane ;)
Wyzwanie Z półki: 3
Wyzwanie wyciągnięte z półki życie: 1
Wyzwanie Papierowy zwierzyniec: 2 
Wyzwanie Znalezione pod choinką: 3 
Wyzwanie Reporterskim okiem: 1  
Najbardziej mi się podobało: w miesiącu są to dwie publikacje, ocenione 8/10: "Po tamtej stronie Ciebie i Mnie" oraz "Jutra może nie być" ;)
Najmniej mi się podobało: "Facet na telefon", któremu dałam 2/10 :(

10 komentarze:

  1. gratuluję podsumowania :)
    życzę owocnego stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewiętnaście książek to naprawdę dużo - ja jeszcze ani razu nie przekroczyłam trzynastu. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły wynik na koniec roku, gratuluję i życzę realizacji zamierzeń :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmian sporo - mam nadzieję, że wyjdą Ci na lepsze :) Co do podsumowania grudnia - rewelacja! Oby w styczniu było jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i jeszcze bardziej owocnego stycznia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki! Czekam na serię z zapowiedziami :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    recenzje-literackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow.. imponująco! Życzę Ci aby kolejny miesiąc był równie dobry. Szczęśliwego Nowego Roku! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik :) Trzymam kciuki, aby wszystko wyszło tak jak sobie zaplanowałaś ze zmianami :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!