Rowling na Woblinku! ;)

 Kochani na dwa dni przed premierą wersji papierowej Woblink oferuje czytelnikom pierwszą powieść Rowling dla dorosłych. Więcej poniżej ;)

J.K. Rowling – Trafny wybór
PIERWSZA POWIEŚĆ J.K. ROWLING DLA DOROSŁYCH
Wersja elektroniczna książki dostępna wyłącznie na platformie Woblink.
Przedpremiera e-booka w Polsce: 13 listopada 2012 r., cena promocyjna (13-26.11.12): 19,90 zł
Oficjalna polska premiera wydania papierowego: 15 listopada 2012 r.


Barry nie żyje. Ta niespodziewana śmierć pogrąża Pagford w chaosie. Na jaw wychodzą tajemnice mieszkańców. Urocze miasteczko z brukowanym rynkiem i wiekowym opactwem już nigdy nie będzie takie jak dotąd.
Wybucha wojna bogatych z biednymi, nastolatków z rodzicami, wojna żon z mężami i nauczycieli
z uczniami. Kto przejmie władzę po Barrym? Jak daleko się posunie w tym zaciekłym konflikcie?
Pełna czarnego humoru, błyskotliwa i prowokująca wielka powieść o małym miasteczku.

Niezwykle wciągająca.
(„ The Daily Beast”)

Prawdziwie poruszająca.
 („The Washington Post”)

Trudno sobie wyobrazić autora, który byłby bardziej kochany przez swoich czytelników.
(„Publishers Weekly”)

O Autorce:
J.K. Rowling jest autorką serii książek o przygodach Harry'ego Pottera. 7 książek opublikowanych od 1997 do 2007 roku sprzedało się w ponad 450 milionach egzemplarzy w przeszło 200 krajach. Książki zostały przetłumaczone na 74 języki, a na ich podstawie powstało 8 filmów, które stały się kinowymi hitami.
J.K. Rowling jest laureatką licznych nagród, w tym Orderu Imperium Brytyjskiego za zasługi dla literatury dziecięcej, Nagrody Księcia Asturii za osiągnięcia na rzecz zgody między narodami, francuskiej Legii Honorowej i Nagrody Hansa Christiana Andersena. Autorka wspiera różne inicjatywy charytatywne poprzez swój fundusz Volant, jest także założycielką organizacji Lumos zajmującej się opieką nad dziećmi niepełnosprawnymi.

15 komentarze:

  1. Harry'ego nie znosiłam, ale może polubię panią Rowling w wersji dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 20 zł to jeszcze się opłaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Informacje o premierze trochę nieaktualne, bo dzisiaj widziałam książkę w księgarni, a kilka dni temu na jednym blogowym stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premiera jest 15tego listopada - informacje są aktualne ;)

      Usuń
  4. Kusi, kusi... Jeszcze pomyślę :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, dla dorosłych? Szkoda. Będę musiała poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekam na wersję papierkową :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekam do pierwszych recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na książkę czekam . I mam nadzieję, że jak w czwartek pojawi się w sklepie to od razu ją kupię :)
    A że jadę do większego miasta, to powinna już tam być ;d
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ale ja mimo wszystko wolę poczekać na papierową wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem Potteromaniaczką i z niecierpliwością oczekuję na wersję papierową. Innych jakoś nie mogę zaakceptować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako że mój nowy blog nie zamierza dopuścić do odpowiadania bezpośrednio pod czyjąś wypowiedzią [jedynie jako osobny komentarz], to odpowiem Ci tutaj odnośnie pytania o mój nowy nagłówek :)
    Projekt jest mój, a w wykonaniu przy zachowaniu moich wskazówek - co i jak - pomógł mi mąż :) I cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam książkę i niestety historia nie jest już tak wciągająca jak HP.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ciekawa promocja, może i ja się skuszę...? ;)
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!