Podsumowanie Października ;)



            Kolejny miesiąc za nami i coraz bliżej koniec roku. Też wam się wydaje, że strasznie szybko to minęło? Ten miesiąc był obfity w czytanie i nowe zdobycze do biblioteczki co mnie bardzo cieszy. Nie było większych rozczarowań i co najlepsze trafiałam na naprawdę dobre powieści.

            Co do miesiąca, który trwa: będzie mniej czasu na czytanie – niestety, ale nauka wzywa. Z tych przyjemniejszych spraw – spodziewajcie się konkursu pod koniec miesiąca ;) Zbliża się rocznica bloga i planuje coś większego, muszę tylko ustalić jeszcze parę spraw, co mam nadzieję załatwić po weekendzie ;)

            Tymczasem statystycznie ujmując październik wygląda tak:

Liczba przeczytanych książek: 22 - o osiem więcej niż w wrześniu... I to mi się podoba!  ;)
Liczba przeczytanych stron: 7146 - więcej o 2646 str. niż poprzednio. Wiadomo jednak, że książka książce nie równa i to jest tak tylko podane ;)
Wyzwanie Z półki: 2
Wyzwanie Papierowy zwierzyniec: 2
Wyzwanie Bracie, siostro... rodzino: 1
Najbardziej mi się podobało: „Zieleń szmaragdu” (10/10) ;)
Najmniej mi się podobało: „Wypadek na ulicy Starowiślnej” (3/10) 

Życzę miłego dnia, a ja pędzę torturować notatki ;)



Pozdrawiam,
Bujaczek

18 komentarze:

  1. 22 książki na 31 dni...niezła ilość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki! :D Życzę dalszych sukcesów czytelniczych i nie tylko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rewelacyjnych wyników! Oby tak dalej! :-)Śpisz czasem ;-)
    Ja bardzo nie lubię trylogii czasu. Dla mnie jest denna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! U mnie październik wypada najgorzej od początku prowadzenia bloga - najmniejsza ilość książek, ale za to trafiały się cegły po co najmniej 500 stron:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny wynik - 22 książki, naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne podsumowanie, ilość przeczytanych książek naprawdę robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonały wynik!
    Ja przeczytałam 13 książek w październiku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! można sie zdołować porównując swoje statystki z Twoimi :D gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre statystyki. Można tylko pozazdrościć :)
    Życzę Ci jeszcze bardziej udanego listopada. Chociaż, czy może być lepiej? ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tak dobrego wyniku czytelniczego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nawet nie zauważyłam jak mi rok minął, a co mowa o wakacjach itp. Czas tak szybko płynie, że z roku na rok widzę jak mi przelatuje dosłownie przez palce. Dużo przeczytałaś tych książek w październiku, super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały wynik! Zazdroszczę :P i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tak wspaniałych wyników! U mnie miesiąc był lichy - planuję odrobić stracone, nieprzeczytane strony w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!