To co tygryski lubią najbardziej ;) (Stos 36/2012)

  Brrr... U was też robi się tak zimno? U mnie od rana leje i jest strasznie zimno. Przez taką pogodę nic się nie chce... Zaraz chyba wejdę pod kocyk z herbatką i książką, którą męczę już trzeci dzień. Jest to druga część trylogii, ale chyba na tym nasza znajomość się zakończy bo jest jeszcze gorzej niż w poprzedniej. Szkoda mi czasu na takie książki. No ale nie o tym miałam pisać, jak zwykle zbaczam z tematu. Miało nie być stosiku w tym tygodniu  bo chciałam poczekać aż uzbiera się więcej książek, ale z powodu braku recenzji do opublikowania pojawią się jednak nowe nabytki. Do dzieła!

1. "Płacz niemymi łzami" - Joe Peters - efekt wymiany na LC, czytałam z tej serii "Chłopiec, którego nikt nie kochał" i bardzo chce mieć resztę tych pozycji. Co prawda chwilowo nie mogę zabrać się za takie pozycje, ale kiedyś to minie...
2. "Wino z Malwiną" - Magdalen Kordel również efekt wymiany na LC. Sukcesywnie zbieram książki tej Pani z nadzieją, że ruszy mnie sumienie (Lena, nie śmiej się :P) i zacznę je w końcu czytać... :D
3. "Kamyk" - Joanna Jodełka - recenzyjna od Świata Książki. Przyznaję, że od razu jak przeczytałam notę wydawcy poczułam dreszczyk ciekawości. Ciekawa fabuła, polski autor... No musiałam...
4. "Accabadora" - Mihela Murgia - również recenzyjna od Świata Książki. Pierwsze co przykuło moją uwagę to tytuł, a gdy już przeczytałam opis.... "Ta która kończy..." 
5. "Nic nie twa wiecznie" - Maureen Lee - recenzyjna od Świata Książki. No dobra, przyznam się. Ta okładka jest cudna :D

Pozdrawiam ;)

32 komentarze:

  1. Przygarnęłabym ,,Płacz niemymi łzami" Lubię takie książki. Imponujący stosik ;) ,,Wino z Malwiną" czytałam, genialna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tych książek, więc czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stosik, życzę wspaniałych chwil z tymi lekturami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nic nie trwa wiecznie" oraz "Kamyk" zawitały i u mnie - nie mogę się doczekać lektury :). Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Jestem w połowie ostatniego tytułu z Twojej listy i muszę przyznać, że jest to niesamowita powieść! Historia mnie urzekła. Jest tak ciekawa, że zaraz idę ją kończyć ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnych lektur życzę! Niestety żadnej z tych książek nie czytałam, autorów także nie znam... Ale mam nadzieję, że miło przy nich spędzisz czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio dużo stosików u Ciebie. Gdzie ty to wszystko mieścisz;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu i tam :D
      Kiedyś ktoś mi zarzucił, że nawet w lodówce trzymam... :D Choć ja żadnej tam nie widziałam :D

      Usuń
  8. "Wino z Malwiną" mam i ja. Zazdroszczę ""Accabadory" i "Nic nie twa wiecznie" bo i ja ostrzę sobie na nie pazurki :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że książka doszła i tak fajnie wpasowała się w stosik :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamyk <3 < muszę przeczytać, rozumie się samo przez się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem, nie będę zmuszać. Sama zaczynam po tej lekturze stronić od takich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak leje i zimnica straszna.Dlatego oczywiście czytaniem umilam sobie sobotę.Twoja "górka"wspaniała.Czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płacz niemymi łzami ciekawi mnie najbardziej, sama niedawno zakupiłam sobie własny egzemplarz tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice, nice :) Nawet mamy podobne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym przeczytała "Nic nie trwa wiecznie" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnej z książek z Twojego stosiku. Ba! Nawet o żadnej nie słyszałam. Ale czekam na recenzje i może zdecyduje się którąś zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przeczytałabym "Wino z Malwiną", "Kamyk" i "Nic nie trwa wiecznie".

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddawaj "Kamyka", ale już! Czekałam na niego niecierpliwie od kilku miesięcy, odkąd przeczytałam dwie książki Jodełki, a teraz jeszcze półtora tygodnia poczekam aż do mnie przyjdzie :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, ileż to czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle śliczny stosik, ale gdzie Ty te wszystkie książki mieścisz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie Accabadora, miłych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez nie mogę sięd oczekac kolejnej przesyłki ze Świat książki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy stosik :) "Płacz niemymi łzami" jest bardzo drastyczną i ponad miarę emocjonującą powieścią. Zmusza czytelnika do naprawdę poważnych przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!