Aż oczy się świecą... :) (Stos 37/2012)

     Przyszła kolej na kolejne zdobycze, które zawitały do mnie przez ostatnie dwa tygodnie. Trochę się tego nazbierało, ale romanse są na ferie (przygotowuje arsenał na przyjazd Leny :D). Ostatnio wróciła mi chęć na czytanie jak i pisanie, co chyba dało się zauważyć tak więc myślę, że szybko się z tym rozprawie ;P 
     Nie przedłużając dłużej oto pierwszy stosik ;)

  1. „Najnowsze przygody Mikołajka" - Barbara Grzegorzewska - recenzyjna od Znak emotikon. Od jakiegoś czasu mam na oku jakieś książki o sławnym Mikołajku no i mam okazje ;)
2. „Szczęśliwe zakończenie" - Lucy Dillon - recenzyjna od Prószyński i S-ka. Czytałam jej „Spacer po szczęście" i bardzo mi się podobała. Z radością przeczytam kolejną jej książkę ;).
3. „Smaki życia" - Stacey Ballis - również recenzyjna od Prószyński i S-ka. Zaciekawił mnie temat ;)
4. „Krok do szczęścia" - Anna Ficnner-Ogonowska - recenzyjna od Znak. Po rewelacyjnym „Alibi na szczęście" musiałam mieć kontynuację, coś mi się wydaje, że niedługo po nią sięgnę :)
5. „Dotyk strachu" - Erica Spindler - recenzyjna od Mira. Czytałam już coś jej pióra i było ok więc i t.ę sobie przeczytam, a co! ;)
6. Podróż do miasta świateł, tom I. Róża z Wolskich" - Małgorzata Gutowska-Adamczyk - recenzyjna od Nasza Księgarnia. Jestem ciekawa jak ta Pani pisze no i wreszcie będę miała okazję się przekonać.

 Pierwsze pięć to właśnie wyżej wspomniane romanse z serii Satine, którą bardzo lubię: 
1. „Po drugiej stronie" - Diana Palmer 
2. Bransoletka"  - J. A. Krentz
3. „Niebezpieczna układanka" - J. A. Krentz
4. „Jak się pozbierać" - L. L. Miller
5. „Piekło czy niebo?" - L. Howard
6. „Przebudzenie" - Katarzyna Zyskowska - Ignaciak - lubię twórczość tej Pani ;) Musiałam ją mieć ;)
7. „Na rozstaju dróg" - Richard Paul Evans -  kolejna jego książka już u mnie, heh ;)
8. „Klątwa Tygrysa. Wyzwanie" - Colleen Houck - pierwsza część przypadła mi do gustu i dzięki dobrej duszy na LC, która pożyczyła mi drugą część mogę ją przeczytać ;)   

Widzicie coś dla siebie? ;)

30 komentarze:

  1. Ale fajne stosy! "Krok do szczęścia" i "Podróż do miasta świateł" to dla mnie pozycje obowiązkowe. :)
    Mikołajka i panią Zyskowską-Ignaciak też lubię. Na Evansa jakoś nie mam ochoty, mimo że czytałam pierwszą część "Dzienników...". Czytałam także "Spacer po szczęście" i "Psy, Rachel i całą reszta". Sympatyczne lektury, ale na "Szczęśliwe zakończenie" także (na razie) nie mam ochoty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciała przeczytać "Szczęśliwe zakończenie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka książek chętnie bym podebrała. Ostatnio kupiłam "Krok do szczęścia", ale jeszcze muszę przeczytać pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa książki Ericy Spindler. Dzisiaj właśnie przeczytałam "Naśladowcę" tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudownych książek... ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem zacne pozycje. Mam ochotę na ten drugi stosik i oczywiście "Krok do szczęścia" ;)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym przeczytać ,,Różę z Wolskich":)

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Krok do szczęścia" i ,,Jak się pozbierać" jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotyk strachu chętnie bym przygarnęła, hehe ;) Wspaniałe stosy, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Krok do szczęścia" polecam jak najbardziej, jeśli podobało Ci się "Alibi..." (a widzę, że tak) to również ta lektura będzie przyjemna :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych tytułów, ale może po twoich recenzjach nabiorę ochoty na przeczytanie którejś z tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przebudzenie zazdroszczę książek, napisałam do tylu wydawnictw i nic... tylko jedno chce ze mną współpracować, a drugie może kiedyś... pozdrawiam serdecznie i zyczę ciekawej lektury asymaka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Same smakowitości :). Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same perełki. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele ciekawych pozycji. Sama również mam "Podróż do miasta świateł", gdyż, tak jak Ty, byłam ciekawa twórczości tej pani ;) No i "Klątwa tygrysa. Wyzwanie" także przede mną, ale już leży szczęśliwie na mojej półce :D Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, widzę kolejne interesujące stosisko :) dla siebie akurat nic szczególnego tym razem nie widzę
    Tobie zaś życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i gratuluję pięknego stosu-szczerze zazdroszczę;-)Czy widzę coś dla sie ooo taaak: Na rozstaju dróg,Róża z Wolskich oj dużo czasu upłynie nim budzrzet pozwol by je kupić-tym bardziej czekam na Pani recenzję.Zapraszam także w swoje skromne progi: http://wstarejksiedze.blogspot.com/ Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru z lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Szczęśliwe zakończenie" chcę przeczytać :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeglądam tak i przeglądam stos i nagle znalazłam coś, co i ja chętnie bym przeczytała! Na Rozstaju Dróg Evansa może być ciekawe! - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No jakie ładne pozycje! :D Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tradycyjnie zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. ALE książki:) Miłego czytania i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stosik, sporo z tych pozycji zwyczajnie bym ci podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ci zazdroszczę :) Piękne stosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najnowsze przygody Mikołajka - może być ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!