To co kiedyś było obiecane ;)

Dawno, dawno temu... Nie nonie będę Was tu zanudzać żadnymi bajkami stworzonymi przez mą skromną osobę ;). Dzisiejszy post ma na celu ujawnienie mojej biblioteczki. Tak, tak wreszcie pokazuję swoje skarby (te co mam w domu :D).

Oto mój nowy regał:

A teraz każda półka po kolei (od dołu):
Jak widać króluje tu wydawnictwo Nasza Księgarnia ;)

Na tym zdjęciu widzicie misz - masz moich perełek. Za moim kochanym i jedynym Riordanem kryją się książki świąteczne, "Deklaracja", "Crescendo" i coś jeszcze :D
 
Z kolei na tym zdjęciu... też mamy mieszankę ;)
 
Picoult and Sparks, w prawdzie nie wszystkie, ale... :)
 
Lingas-Łoniewska, Michalak, Andrzejczuk, Zafon, Evans i Tyl ;)
 
A teraz książki na półkach za szkłem. Niestety zdjęcia dało rade zrobić tylko takie.


Odkrywczo wspomnę, że to romanse z Miry ;)

Myślę, że mniej więcej widać co tu jest ;) 
 
 
I oto moja (nie pełna) biblioteczka. ;) Mam nadzieję, że pokaz się podobał ;)

26 komentarze:

  1. Wuchta książek tej!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja :) Moja biblioteczka jest znacznie skromniejsza, ale to dlatego, że ja zatrzymuję tylko te książki, które najbardziej mi się spodobały, a z resztą żegnam się bez żalu :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękna biblioteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobało się podobało. Uwielbiam oglądac biblioteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. czy pokaz się podobał? a mógłby się nie spodobać? kochana, masz tyle książek, że można pozazdrościć! że nie wspomnę o tym, ile z nich porwałabym do swojego domu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbiór jest naprawdę imponujący, pięknie się te książki razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, bardzo się podobał pokaz :)
    Gratuluję wspaniałych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny widok. Gratuluje tak pieknej biblioteczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i kolorowa :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że pokaz się podobał. Piękny zbiór:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona. Półka z Picoult i Sparksem wygląda cudnie do tego Evans i dwie polskie autorki. Też muszę sobie takie półeczki kiedyś sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chcesz poczytać o mojej biblioteczcze zapraszam na bloga projektu "Rozmawiajmy".

    OdpowiedzUsuń
  13. No i Roberts do pełni szczęscia genialne zbiory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zbiory. dobrych książek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny widok, ja jednak nie ustawiam książek wydawnictwami, czy autorami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie bogactwo:) Uwielbiam widok uginających się regałów pod książkami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokaz wyśmienity! Jak wchodzę do mieszkania, w którym jest tyle książek, to zwykle ciężko mi z niego wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! Uwielbiam podglądać biblioteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokaz cudny, uwielbiam podglądać cudze półeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna:) Półeczka z Picoult podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!