Szantażowany pokaz :P (Stos 35/2012)



            Do wstawienia dzisiejszego stosu zostałam zmuszona poprzez szantaż! I tak dobrze się domyślacie, że chodzi o Lenę. :D Dziś i jutro miały ukazać się recenzje, ale jak widać muszę zmienić swoje plany, choć kto wie, może wieczorem wstawię jeszcze recenzję ;)

            Nie przedłużając dłużej oto nabytki z tego tygodnia ;)


1. „Freak City” - Kathrin Schrocke - recenzyjna od Secretum. Nie mogłam oprzeć się oprawie graficznej (okładka) jak i nocie wydawcy. Musiałam ją przeczytać. Już trochę podczytałam i zapowiada się ciekawie :D
2. „Zaufać” - Jolanta Szwed - efekt wymiany na LC. Od dawna poszukiwana. Wreszcie udało mi się ją pozyskać. Pewnie za jakiś czas po nią sięgnę.
3. „Skrzydła na Delft” - Aubrey Flegg - efekt wymiany na LC. Zaciekawiła mnie po przeczytaniu kilu recenzji. Mam nadzieję, że się nie zawiodę ;)
4. i 5. „Tae ekkeir!” i „Lare i t’ae” – Eleonora Ratkiewicz – zakup po bardzo okazyjnej cenie. Zaintrygowały mnie ostatnio powieści tego typu ;) Obym się nie zawiodła ;)


            Na koniec Marley, którego dawno nie pokazywałam ;) Na drugim zdjęciu podziwia okładkę „Freak city” ;)
  

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!