;) (Stos 34/2012)



            Dzisiejszy post był pisany wczoraj ponieważ ja już zapewne jestem na ślubie koleżanki. Ponieważ automatyczne wstawianie mi trochę wariuje Lena zgodziła się na publikację moich wypocin dziś i jutro ;). Dziękuję Kochana :*
            Co do innych spraw jestem strasznie zabiegana i nie mam czasu na czytanie, że o recenzowaniu nie wspomnę. Zazwyczaj jak wrócę to jestem już tak padnięta, że nie mam na nic siły… Mam nadzieję, że następny tydzień będzie trochę luźniejszy i przestanę Was zaniedbywać.
            Czas na stosik ;) Trochę niespodziewany ponieważ odezwało się do mnie wydawnictwo, które od dawna mi nie odpisywało, a tu taka niespodzianka:). No ale wszystko po kolei:



1. „Śladem zbrodni” - Tess Gerritsen - recenzyjna od Miry. Po udanym zetknięciu z „Osaczoną” tejże autorki bez wahania zabiorę się za tę książkę.

2. „Wypadek na ulicy Starowiślnej” - Lucyna Olejniczuk - recenzyjna od Webook.pl. Zapowiada się bardzo ciekawie i nie mogłam się oprzeć ;)

3. „Pandemonium” - Lauren Oliver - niespodziewana przesyłka od Otwarte. Gdy zabierałam się za „Delirium” - pierwszą część trylogii nie wiedziałam zbytnio czego mam się spodziewać. Teraz wyczekuje momentu gdy będę mogła się za nią zabrać ;).
4. „Podarunek śmierci” - Bree Despain - recenzyjna od Galerii Książki. Pierwszy tom mnie zachwycił, drugi trochę mniej, zobaczymy jak będzie z tym ;)
5., 6. „Cień węża”, „Syn Neptuna” - Rick Riordan - recenzyjne od Galerii Książki. Riordana uwielbiam i nie przepuszczę, żadnej jego książce ;) Zapowiada się ciekawa lektura ;).

Widzicie coś dla siebie? :D
 

34 komentarze:

  1. Imponujący i ciekawy stosik. Mnie najbardziej przypadła do gustu książka pt. "Śladem zbrodni". Miłego czytania :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie raczej nic dla mnie tu nie widzę. Ostatnio dużo stosików dodajesz a w nich same fajne książki miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ,,Śladem zbrodni" i ,,Pandemonium" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stos :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tess Gerritsen uwielbiam, ale tej książki jeszcze nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny stos, ,,Pocałunek śmierci" tez chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, chętnie podkradłabym Ci Pandemonium ;) dziś ukazała się u mnie recenzja Cienia węża. Tak jak ty, także nie przepuszczam żadnej książki Pana Riordana. Muszę się wreszcie zabrać za Syna Neptuna i jego poprzednika.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie : http://darkmelody69.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rick Riordan!! Ale to już posiadam :) Mimo wszystko, chętnie bym przeczytała jeszcze raz xD

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej godzinie pewnie już się tańcujesz na weselu , udanej zabawy :)
    Z Twojego stosiku intryguje mnie Pandemonium , zastanawiam się czy warto zapoznać się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  10. również otrzymałam "Śladem zbrodni" od Miry, a zamówiłam ją podobnie jak Ty po tym, jak spodobała mi się "Osaczona" :)
    dobrej zabawy na ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę Pandemonium!!
    A resztę czytałam - Rick Riordan wymiata, to już potwierdzone. XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Riordan <3
    Stos śliczny, życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wciąż nie przeczytałam Delirium :-) Mam nadzieję, że wkrótce to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o "Pandemonium" to mogę Ci tylko pozazdrościć :)
    "Podarunek Śmierci" wpadł mi w oko jeszcze w zapowiedziach, jednak nie czytałam jeszcze poprzednich tomów...
    Życzę przyjemnego czytania! ^^

    Pozdrawiam,
    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przeczytałabym książki Riordana, po "Czerwonej piramidzie" polubiłam tego pisarza ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym przeczytał książkę Lucyny Olejniczuk. Do tego fantasty - zaczaynam delikatnie się mu przyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  17. 4 ostatnie wydają się być ciekawe, mimo że poprzednich tomów nie czytałam ;DD Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja Ci zazdroszczę tego "pandemonium". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pandemonium mnie zainteresowało, aczkolwiek nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z Delirium. Czuję, że muszę szybko zaległości nadrobić, bo książka zbierała bardzo pozytywne recenzje, czuję że z tą może być tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm Podarunkiem śmierci bym nie pogardziła :) czekamy na wrażenia po weselichu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę CI szczeególnie pierwszej i trzeciej pozycji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. "Śladem zbrodni" całkiem przyjemną lekturą sensacyjno-romansową wg mnie ;). Jestem bardzo ciekawa "Pandemonium", ale najpierw chciałabym poznać pierwszą część tej serii książek; może wkrótce nadarzy się taka okazja :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Za Tess Gerritsen właśnie się zabieram, to będzie moje pierwsze spotkanie z autorką. Ja również otrzymałam od Webooka "Wypadek na ulicy Starowiślnej". Jestem zauroczona tą lekturą (wczoraj zamieściłam recenzję). Jestem ciekawa twoich wrażeń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Pocałunek śmierci" to zdecydowanie coś dla mnie! :D Dwie poprzednie części goszczą w mojej biblioteczce, zatem i w tę się zaopatrzę :) A "Pandemonium" zazdroszczę, chociaż "Delirium" jest jeszcze przede mną ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ochotę na "Pandemonium" i "Podarunek śmierci", mimo że przede mną jeszcze 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę muszę się zabrać w końcu za tę nową serię Riordana, chociaż mitów egipskich nie darzyłam nigdy specjalną sympatią.
    "Pandemonium" już za mną. Książka całkowicie mnie oczarowała, jestem ciekawa, jakie na Tobie wywrze wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę "Pandemonium" i "Śladem zbrodni" :(((

    OdpowiedzUsuń
  28. stos świetny, jestem ciekawa zwłaszcza Pandemonium :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy stosik, miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Łooo, Podarunek śmierci! też chcę *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. Smakowity stos! Dla siebie widzę Gerritsen, przede wszystkim. Riordana chciałabym przeczytać - na razie miałam tylko do czynienia z pierwszym tomem Percy'ego. Udane "do czynienia" :D Bree Despain też mam w planach, pierwsza część na półce.

    OdpowiedzUsuń
  32. "Śladem zbrodni" też u mnie leży :D A Pandemonium i Delirium na pewno w końcu przeczytam bo czaję się od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że wesele się udało ;) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stosik.! Ja poluję na "Podarunek śmierci" .;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy i dość kolorowo prezentujący się stosik :D Ja na swój egzemplarz Gerritsen nadal czekam :) Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!