Książek czar ;) (Stos 33/2012)

Dzisiaj bez żadnych wynurzeń od razu przechodzę do rzeczy gdyż ostatnio nic się nie dzieję i nie mam czym Was zanudzać ;) Regał już mam w domu, ale muszę poczekać aż kolega się zjawi i go zmontuje ;)

Oto dzisiejsze gwiazdy ;)
1. "Wszystko zostaje w rodzinie" - Anna Musioł - recenzyjna od Secretum
2. "Prowincja pełna marzeń" - Katarzyna Enerlich - recenzyjna od MG. Posiadam już część drugą i trzecią, ale wolę zaczynać od początku niż od środka.
3. "Kroniki krwi" - Richelle Mead - recenzyjna od Nasza Księgarnia. Po prostu musiałam mieć ;)
4. "Notatki samobójcy" -  Michael Thomas Ford - recenzyjna od Nasza Księgarnia. Kolejna książka z serii Zbliżenia, którą bardzo cenię. Nie było mowy, że jej nie będę miała...
5. "Dotyk Julii" - Tahereh Mafi - recenzyjna od Otwarte. Kusiła mnie od momentu ukazania się jej zapowiedzi. Z tego co obserwuje opinie o niej są różne,ciekawe jakie wrażenie na mnie wywrze ;).
6. "Pretty Little Liars. Bez serca" - Sara Shepard - recenzyjna od Otwarte. Kolejna część serii, która podbiła serca wielu czytelników w tym i moje. Z każdą częścią jestem w coraz większym szoku... 
7. "W sieci" - Gemma Malley - mój własny zakup. Po przeczytaniu rewelacyjnej "Deklaracji" musiałam nabyć kontynuację.  ;)

Widzicie coś dla siebie? ;)
 

32 komentarze:

  1. Ja już czytałam ,,Dotyk JUlii" i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie skończyłam "Prowincję pełną marzeń" - recenzja u mnie na blogu :)
    Chętnie przeczytałabym "Notatki samobójcy", bo tak jak Ty, bardzo cenię serię Zbliżenia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej zazdroszczę "Kronik krwi"
    czytałam całą serię "Akademii wampirów", więc "Kroniki.." uważam za pozycję obowiązkową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotyk Julii i Prowincja pełna marzeń - chętnie bym je widziała w swojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotyk Julii z chęcią bym ci zabrala. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałości ;D Zazdroszczę Ci tego stosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją drogą to kolejny fajny stos, kiedy Ty to wszystko czytasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej trudno byłoby na coś mi się zdecydować ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno czytałam Dotyk Julii. i byłam zachwycona ;D Pretty Little Liars chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie Cie zaskoczę ale nic dla siebie nie widzę. Miłej lektury życzę Irenko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik, muszę się przyjrzeć książce Kroniki krwi, sam tytuł działa jak magnes

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności!!! Książki P. Enerlich zazdroszczę. Jedną czytałam, chyba chcę wiecej :P

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny stos, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowincja i Notatki samobójcy... Pierwsza bo jeszcze nie miałam okazji poznać autorki a myślę że warto a druga bo nie znam serii Zbliżenia a coś mi mówi, że powinnam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik! Najbardziej zazdroszczę Kronik krwi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny stosik:) "W sieci" jest bardzo ciekawe, zaś "Dotyk Julii" chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny stos. Dotyk Julii chętnie bym Ci podkradła !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ,,Dotyk Julii" czytałam - zaczyna się nieźle, niby oryginalny, ale potem... Monotonia! Spodziewałam się czegoś lepszego, a tu fanfar nie słuchać :/
    Tak samo z ,,W sieci" utknęłam w połowie już 3 miesiące temu i na razie nie jestem w stanie książki skończyć, choć ,,Deklaracja" bardzo mi się podobała.
    PLL czytałam tylko 3 części, ale powoli szykuję się do kolejnych - jednak ta seria ma w sobie coś hipnotajzing xD
    Miłego czytania życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych pozycji to u mnie w kolejce czeka "Dotyk Julii". Życzę miłej lektury,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakże zazdroszczę Kronik! Muszę je kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam 'Dotyk Julii', 'Kroniki' i oczywiście 'Deklaracje' ;) Kroniki najlepsze z tych trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Prowincja" bardzo słoneczna lektura na niesłoneczne dni ;) chętnie ukradłabym Ci " Dotyk Julii " i "notatki samobójcy"

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy stosik, "Dotyk Julii" chętnie bym przeczytała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. "Pretty Little Liars". Nie miałam nigdy okazji przeczytać książki z tej serii. Aż wstyd ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kati:) Czytałam "Dragon's Breath" moim zdaniem ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kati:) sorki cały tytuł to "Dragon's Breath" Wszystko zostaje w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm, zainteresowały mnie te Kroniki krwi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Dotyk Julii" już za mną, nie jest zła, ale rewelacyjna również nie. Resztę książek z chęcią widziałabym jednak także na swojej półce :P Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!