Stos 21/2012

            Czas na kolejny stosik cieszący moje oczy ;). Znalazły się w nim książki z wymianki organizowanej przez Sabinkę, recenzyjne, zdobycze własne i jedna spóźniona nagroda, o której wspominałam wcześniejszym stosie. Dziś nie będzie przydługich wstępów gdyż mój umysł odmawia jakiegokolwiek wysiłku po wkuwaniu od rana o konstytucji, prezydencie, trybunału stanu i tym podobnych przyjemnych sprawach... Ale mi się już wolne marzy... I wyspanie się... No ale wracając do stosu...

 
1. „Klątwa Złotego Smoka” - Agnieszka Stelmaszyk - recenzyjna od Secretum. Czwarta już część kronik Archeo, które mnie urzekły czym tylko się dało. Dziecko we mnie jest po ich poznaniu usatysfakcjonowane. Już przeczytane, recenzja się pisze...
2. „Wiosna w Różanach” - Bogna Ziembicka - recenzyjna od ODC. Kontynuacja „Drogi do Różan, którą bardzo mile wspominam ;)
3. „Argentyna” - Martyna Wojciechowska - mała, niepozorna i taka sobie. Przeczytałam ją w niecałą godzinę i nawet nie wiem czy ją zrecenzuję. Średnio mi się podobała. Było w niej za mało treści.
4. „Chwila przed zmierzchem” - Marcin Kydryński
5. „Made in England” - Graham Greene
6. „Opowieść o czynach Złego Ducha” - Barry Unsforth
7. „Scarlett” - Barbara Baraldi
8. „Szczęście pachnie bzem” - Aleksandra Tyl
9. „Wieża Sokoła” - Katarzyna Rogińska

Widzicie coś ciekawego? :P
P. S. Po prawej stronie u góry jest zdjęcie  jak Marley daje mi buzi. Zdjęcie te bierze udział w konkursie organizowanym przez Sabinkę, kliknięcie w nie przeniesie na stronę konursu. ;)

38 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci "Szczęście pachnie bzem", pamiętam jak niedawno Sabinka zachwalała na swym blogu i od tego czasu bardzo chcę przeczytać :)

    Ale Marley Cię kocha! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho, widzę "Klątwę złotego smoka" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ciepło :)
    Byłam na książkowym odwyku, więc takie widoki radują moje serce :)
    Zdjęcie boskie, taki buziak musi być słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A idź Ty, ciągle nowe stosiska! Gdzie Ty to kobieto trzymasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wieeeeeesz :P Na półkach, na biurkach, na pufach... I jeszcze w paru innych miejscach :D

      Usuń
  5. Świetny stosik! Podebrałabym kilka pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Szczęście pachnie bzem" z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny stos. Zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i właśnie widzę jak ty się uczysz :P
    Nic tylko książki Ci w głowie, szkoda tylko, że nie te co trzeba :P

    Oczywiście żartuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierw dzwonisz, błagasz abym wstawiła stos, a potem się czepiasz :P Zdecyduj się ;P

      Usuń
    2. O ile się nie mylę to ty dzwoniłaś :P I o nic nie błagałam :P

      Usuń
    3. No bo mi z policją wyjechałaś :D
      Swoją drogą mama mówi, że będzie wesoło jak przyjedziesz :D

      Usuń
    4. Ale to po to, bo nie było żadnego znaku życia od Ciebie i się zmartwiłam. Nie błagałam o stosik!

      Tak? A czemu będzie wesoło?! Mam nadzieję, że uda mi się do Ciebie dotrzeć.

      Usuń
    5. No wiem, wiem :* Ale o stosikach też była mowa... Swoją drogą - jak Ci idzie z Twoim??

      A bo stwierdziła, że jesteś taka jak ja i z ciekawością będzie przyglądać się naszym utarczkom ;D

      Usuń
    6. Mój umarł śmiercią tragiczną, bo chwilowo nie mam aparatu...

      Czyli mam rozumieć, że przyrządzi sobie popcorn i będzie obstawiać z sąsiadami zakłady, która z nas wygra?

      Usuń
    7. No ej! Ja się tak nie bawię! ;(


      Taaa... Coś w tym stylu :D To będzie ciekawe :D

      Usuń
  9. Świetny stosik :D Życzę miłej i przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Kroniki Archeo, widocznie obie mamy w sobie coś z dziecka:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Irenko, sorki, ale "Wieża Sokoła" Katarzyna Rogińska!
    Chętnie bym ją właśnie z tego stosika podkradła i "Różany" też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiam i dziękuję za zwrócenie uwagi ;)

      Usuń
  12. Zainteresowały mnie „Scarlett” oraz „Wieża Sokoła” :)
    Popieram niektóre z moich poprzedniczek, gdzie ty to trzymasz i kiedy czytasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 wygląda ciekawie. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny stosik z chęcią przeczytałabym Wierzę Sokoła.
    Trzymam kciuki za to byś wygrała w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Klątwa złotego smoka" jest po prostu niesamowita - nie dość, że świetny tekst, to jeszcze cudowna oprawa :) Pozostałych książek niestety nie czytałam. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne kuszące książki. Gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stos :)
    Napewno coś bym sobie wybrała do czytania.

    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym przeczytała ,,Wiosnę w Różanach" i wcześniejszą część też:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ci zazdroszczę „Scarlett” :D

    OdpowiedzUsuń
  20. podróżniczych refleksji Martyny Wojciechowskiej nigdy za wiele. przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stos świetny ;] Wiele pozycji chętnie bym zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj zazdroszczę, zazdroszczę kilku pozycji ;-] Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik i śmieszne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!