Podsumowanie Kwietnia ;)


            Kwiecień już przeminął, a ja jak zwykle opóźniona... Ten miesiąc był dość intensywny w różne zdarzenia niebyt miłe co odbiło się na czytaniu i recenzowaniu. Po prostu gdy już miałam chwilę wolną to nie miałam siły na czytanie, a co dopiero pisanie... Na szczęście miesiąc się skończył, coraz bliżej wakacje... Coraz ciekawiej się robi ;)
            Pod względem tego co przeczytałam nie było jakiś większych rozczarowań, ale kilka gorszych powieści mi się trafiło.  Na szczęście trafiły się również ciekawe kąski, które mimo zmęczenia pochłaniałam w mgnieniu oka ;)

Czas na liczby :P

Liczba przeczytanych książek: 13
Liczba przeczytanych stron: 4324
Wyzwanie Z półki: 2
Wyzwanie Papierowy zwierzyniec: 1
Najbardziej mi się podobało: „Serce w chmurach” oraz „Płatki na wietrze

Pozdrawiam,
Bujaczek

10 komentarze:

  1. Było trzeba się pochwalić jak Twe uzależnienie wpłynęło na ilość książek przybyłych do Ciebie :)
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Odbiło się na czytaniu?! 13 książek?! GRATULACJE, bardzo chciałabym tyle przeczytać, niestety spadłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kadzią! ;D Bujaczku, chciałabym mieć czasu i chęci na tyle czytania co Ty ;) Gratulacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wynik, którego Ci bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu nie milion pięćset sto dziewięćset??? Rozczarowana jestem;) Życzę dalszego zapału, a w wakacje to wiesz, u mnie w samo południe się spotykamy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik- nie widzę żeby brak czasu odbił się na czytanie. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. "Odbiło się na czytaniu"? A ja tu się cieszyłam jak głupia z tych moich 12 książek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe podsumowanie :) Ja przeczytałam tylko 11 książek :)

    Zaprosiłam Cie do zabawy oTAGowana :0 Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, nie zauważyłam, że już zostałaś oTAGowana i również Cię zaprosiłam :)
    http://kacikzksiazka.blogspot.com/2012/05/blogerskie-szalenstwo-ostatnich-tygodni.html#more

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!