Stos 14/2012


            Już za chwilę święta, a ja chwalę się kolejnym stosem w tym roku ;) Stos głównie pożyczeniowy i jak na mnie mały :D Dziś bez przydługich wstępów zapraszam do zazdroszczenia yyy podziwiania ;D Przepraszam za jakość, ale robione telefonem... 

1. „Serce w chmurach” - Jennifer E. Smith - recenzyjna od Bukowego Lasu. Właśnie czytam i jak dla mnie rewelacja!
2. „Potem” - Rosamund Lupton - recenzyjna od Świata Książki.
3. „Opowieści z Wilżyńskiej Doliny” - Anna Brzezińska - z Włóczykijki ;)
4. „Czyste sumienie” - Charlaine Harris - z wymianki organizowanej przez Sabinkę ;)
5. „Oczy ciemności” - Dean Koontz - j.w.
6. „Gdy srebrzy się ziemia” - Alison Wong - pożyczona od Magdy, dziękuję Ci kochana :*
7. „3096dni” - Natasha Kampusch - j.w.
8. „Zagubiona przeszłość” - Jodi Picoult - j.w.
9. „Zuzanna nie istnieje” – Marta Fox – j.w.
10. „Marina” - Carlos Ruiz Zafón – od Anetki! Dziękuję, dziękuję! :*
11. „Pałac Północy” - Carlos Ruiz Zafón – j.w.



Korzystając z okazji...
Zdrowia, szczęścia i radości
niech wam uśmiech w sercach gości
a zajączek piękny, biały
niech przyniesie koszyk cały
jajek złotych, kolorowych
i miłości cały worek.*



** zdjęcie króliczka pochodzi z internetu

29 komentarze:

  1. Stos - świetny! Daj mi niektóre powieści, proszę : )

    Wesołego jajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę "Potem"! Mam nadzieję, że wkrótce moje życzenie się spełni :D. "Oczy ciemności" czytałam - taki tam lekki, niezbyt straszny horrorek ;). No i przy okazji wszystkiego dobrego z okazji nadchodzących świąt życzę; przyjemnie spędzonego czasu w te świąteczne dni :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Ty chwalipiętooooo!!!!:P
    Ładnie to tak?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Potem już czytałam i zrecenzowałam i powiem Ci ,że mnie się bardzo podobała. Mam nadzieję ,że Ci również przypadnie do gustu.
    Zazdroszczę Harris:)
    Pozwolisz się u Ciebie rozgoszczę. Zapraszam do mnie:)
    Wesołych... i cudownych chwil z książkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę miłej lektury! Zazdroszczę zwłaszcza Brzezińskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią pożyczyłabym do poczytania Zafona, Koontza oraz Picoult :)

    Dziękuję za życzenia, Tobie również ZDROWYCH! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny stosik. :)
    A pozycje Zafona, które widzę, już przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podebrałabym Ci Zafona...:) P.S. Wszystkiego dobrego na te święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stos jak zwykle super :) Nic tylko czytać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te stosiki:)). Piękne i kuszące.
    Wszystkiego naj naj z okazji Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosik super :D Ja też połączyłam zdjęcia stosu wraz z życzeniami :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego a także smacznego jajka i mokrego dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik! Szczególnie Zafon <3

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę "Serce w chmurach" i "Potem". Nie mogę się doczekać recenzji!
    i Tobie także życzę wesołych, spokojnych świąt, uśmiechu na twarzy i dużo, dużo przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik :)
    I mój ukochany, uwielbiam Zafón :)
    Miłego czytania !

    Smacznego jajka i mokrego Dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie podkradłabym kilka książek dla siebie, jak zwykle zresztą ;)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna mam w planach coś Zafóna.
    Miłej lektury.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stos :) Zazdroszczę "Potem" :)

    Tobie również życzę tego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej zazdroszczę Zafona i "Potem", chociaż jeszcze tej książki nie czytałam, ale zakochałam się w jej okładce gdy tylko zobaczyłam ją na półce w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stos, ale chyba najbardziej będę oczekiwała recenzji "Serca w chmurach" :)
    A za życzenia dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołego Alleluja
    i smacznego jajka !
    Niech Wielkanoc Ci upłynie,
    wesoło jak bajka !
    życzy.... Cecylia

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszcze stosiku!

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny stos, podoba mi się Harris i Zafon, przede wszystkim :) Ciekawa jestem kolejnych książek z serii o Lily Bard, w moim stosie znajduje się część druga, a dwie kolejne zamówiłam z promocji. Czy wiadomo już może kiedy będzie u nas piąta część ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym sobie podkradła kilka książeczek :D

    Wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielu radosnych chwil
    na Święta Wielkanocne;
    serdecznych spotkań rodzinnych
    i smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosik świetny. Miłego czytania :)

    Również życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stosik !!!
    Zdrowych, radosnych i rodzinych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołego jajka i mokrego - ciepłego! - dyngusa ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Podebrałabym ci Zafona :)
    Miłej lektury życzę ;D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!