Stos 9/2012

    Witajcie! Z racji, że jest weekend zapraszam na kolejny, dość niespodziewany w sumie stosik ;) Dziś bez jakiś przydługich wstępów ;) Przeprasza za jakoś zdjęcia - robione tel... :(

Tradycyjnie od góry:
1. „Kara” - Maja Wolny - książka z Włóczykijki ;) ciekawie się zapowiada :D
2. „Żelazny król” - Julie Agawa - efekt wymiany na LC ;D, od dawna na nią polowałam no i mam ;)
3. „Wszystko dla niej” - Diana Palmer - niespodzianka od p. Moniki z Miry ;). Lubię twórczość tej pisarki ;)
4. „Sezon maczet” - Jean Hatzfeld – recenzyjna od Secretum oraz wydawnictwa Czarne. Temat masakry w Rwandzie jest dla mnie nadal ciekawy i każdą książkę o tym zdarzeniu biorę w ciemno...
5. „Pretty Little Liars. Zepsute” – Sara Shepard – niespodzianka z Otwarte. Mam już wszystkie części do tej pory wydane! Niach! ;D

Znaleźliście coś dla siebie? ;)

26 komentarze:

  1. Miłej lektury!
    Od serii Pretty Little Liars jakoś mnie odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wszystko dla niej" - też mam ;] Za niedługo biorę się za czytanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie dzisiaj również stosik :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ciekawi Wszystko dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "wszystko dla niej" i "żelaznego króla". Natomiast polecam piątą część Pretty Little Liars oraz życzę miłego czasu spędzonego nad lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko Pretty będę chciała pożyczyć no i może o Rwandzie. Poza tym miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Az miło popatrzeć.Ogólnie uwielbiam oglądać stosiki książkowe na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące kąski czytelnicze:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja widzę dwie książki, które chciałabym przeczytać. "Żelazny król" i oczywiście "Pretty Little Liars". Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik! Tylko pozazdrościć :) Serie Pretty Little Liars oraz Żelaznego króla mam w planach! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zainteresowana „Kara” - Maja Wolny oraz „Pretty Little Liars. Zepsute” – Sara Shepard.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie czytam "Żelaznego Króla" i jestem nim zachwycona. Ciekawe, jak Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik! ;) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa, zabieram "Sezon maczet"!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosik mały, ale co za jakość! Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj skończyłam "Zepsute" - odniosłam wrażenie, że poziom się troszkę zepsuł :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa "Żelaznego króla", bo czytałam całkowicie sprzeczne ze sobą recenzję, ale nie miałam okazji jeszcze go przeczytać. Zobaczymy, co Ty o nim sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę PLL, bardzo bym chciała przeczytać, muszę sobie wreszcie kupić;D
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  20. ech, znowu kuszący stosik. Szczególnie czekam na recenzje PLL i "Żelaznego króla", którego jestem strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie tytuły są bardzo ciekawe;)
    Sama chętnie wzięłabym Sare Shepard, uwielbiam jej serię PLL:)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie :*
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!