Stos 13/2012


            Ten tydzień był prywatnie strasznie leniwy, co uwielbiam. W świecie blogowym zaś intensywny, nadrobiłam zaległe recenzje i trochę przeczytałam ;) W przyszłym tygodniu tak kolorowo nie będzie gdyż mam ostatnie przed świętami zajęcia.
            Odnośnie stosika miał być mały, a jest duży za sprawą Leny, która postanowiła ponownie doprowadzić moją mamę do stanu załamania nerwowego i mruczenia pod nosem iż niedługo będzie się potykać o książki... Uważam, że przesadza :D. Początkowo chciałam Lenę ukatrupić, ale później stwierdziłam, że nie mogę (kogo będę potem dręczyć?) i postanowiłam się jej odwdzięczyć :P

Ponieważ wyżej wymieniona osoba w naszej prywatnej wymiance zadbała o to y mi przybyło kilka kilogramów prezentuje z czym będę grzeszyć ;D 


 
A teraz stosik, a w nim nie tylko książki od Leny :D Na samej górze kartka od L. :*
1. „Nie ma Pauliny” - Jan Zomkowski - recenzyjna od Nowego Swiata.
2. „Ulubiony Bilbord Papieża” - Leon Knabit OSB - recenzyjna od Esprit.
3. „Klątwa Tygrysa” - Colleen Houck - recenzyjna od Otwarte. Mam!! :P
4. „Zagubiona w śniegu” - Holly Webb - efekt wymiany ;).
5. „15 blizn” - Praca zbiorowa - efekt wymiany ;)
6. „Bóg. Życie i twórczość” - Szymon Hołownia - zakup własny.
I tu się zaczyna stos od często dziś wspominanej kobitki ;)
W ramach prywatnej wymianki ;*
7. „Naga” - Izabela Szolc
8. „Pamiętnik nastolatki 2” - Beata Andrzejczuk
9. „W kanałach Lwowa” - Robert Marshall - mam, mam!! :D
10. „Gaumardżos. Opowieści z Gruzji” - Anna Dziewit-Meller, Marcin Meller
Moje zakupy od małpiszona :D
11. „Krucha wieczność” - Melissa Marr
12. „Pan Potwór” - Dan Wells
13. „Pocałunek anioła” - Mary-Claire Helldorfer
14. „Szósty” - Agnieszka Lingas - Łoniewska – tralala!! Musiałam mieć :P
15. „Na ratunek” - Nicholas Sparks

Widzicie coś ciekawego dla siebie? ;)

42 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa twoich recenzji książek "Nie ma Pauliny", Ulubiony bilbord papieża i Klątwa Tygrysa. Stosisko uzbierało ci się śliczne, życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka książek bym Ci ukradła. Miłego czytania.
    www.ksiazki-blairx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz się już śmiało cieszyć na lekturę "Szóstego". :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak zwykle wszystko poszło na mnie.

    1. Mamusie przeproś. Nie chciałam jej przyprawić o kolejny zawał. Musisz jej jednak wytłumaczyć, że to nie wina poczciwej Leny, tylko Panny Córki, która cierpi na książkoholizm.
    2. Potykania się o książki także i moja mama się obawia. No cóż... Zdecydowanie bardziej woli to, że czytam, niż jakbym miała się upijać.
    3. Wcale słodkości zbyt wielu nie ma ;) Jakbym poczekała jeszcze z dwa dni, to dopiero byś zobaczyła.
    4. Było trzeba pochwalić się piękną litanią do Ciebie. Nie ważne, że czerwonym długopisem i nie wyraźnym pismem;p
    5. "Naga" - książka bardzo wartościowa i ciekawa. Otrzymałam ją w zeszłym roku od Kochanej Ani (Anek7) i pomyślałam, że puszczę ją dalej w świat :) Mam nadzieję, że i dla Ciebie będzie stanowić ciekawą lekturę.
    6. "Pamiętnik Nastolatki 2" - najgenialniejszy cykl dla nastolatek jaki znam. Musisz sobie tylko skołować pierwszy tom, a przy PN 2 i 1/2" przepadniesz!
    7. Następne dwie książki czytaj na zdrowie.

    EKHM!!!! Nie jestem żadnym Małpiszonem!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na kogo niby ma być?

      1. Kogo to wina mama dziwnie przemilczała... Hmmm...
      2. No moja mama też woli żebym czytała niż co inne ;D
      3. Zbyt wielu nie ma? Czy Ty nie widzisz tego stosu kalorii??
      4. He he... Jak sobie przypomnę tę litanię :D
      5. W takim razie obiecuję, że po przeczytaniu i ja ją dalej wyślę :*
      6. Teraz mam motywacje b je zdobyć :D
      7. Dzięki o wielka (sercem!)

      Mój Ty Małpiszonku :*

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam :) Wysyłać nie musisz "Nagiej" :) Pomyślałam po prostu, że połącze przyjemne, z jeszcze przyjemniejszym :)

      Usuń
  5. Pozazdrościć :) Na ten moment chętnie przeczytałabym "Szósty" z tego stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, mój Robert od jakiegoś czasu z grobową miną prorokuje, że któregoś ranka obudzimy się u mojej mamy na parterze ( my mieszkamy na piętrze) bo podłoga zwyczajnie nie wytrzyma ciężaru tej "mojej makulatury"...

    Fajne te książki, część z nich czytałam, część mam w planach. Szczególnie miło wspominam lekturę "Gaumardżos!":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa "Klątwy tygrysa", "15 blizn" i "Szóstego". Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa recenzji "Nie jestem seryjnym mordercą", "Pocałunku anioła" (ja właśnie skończyłam drugą część :}) oraz "Klątwy tygrysa".

    Stos świetny, nie martw się, mnie książki już sama z półek spadają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pozazdrościć takiego stosiku.. a raczej stosu! ;-) Słodycze też smakowicie wyglądają, ale nie mogę za długo na nie patrzeć, bo w poście nie jem słodkości, więc niepotrzebnie kuszą mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny stosik! Nie ma Pauliny mi się rzuciło w oczy, bo to moje imię ;) Klątwę tygrysa chętnie bym przeczytała też ;) Wszystkie pozycje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O żadnym tytule nie słyszałam, więc z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stosik! :D Najbardziej zazdroszczę Klątwy tygrysa! Życzę przyjemnego czytania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam "Na ratunek" Sparksa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stosisko i smakowite dodatki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie, tego to ja juz nie wytrzymam!!! Idę natychmiast kupić sobie klątwę tygrysa!!! A tak w ogóle to przepiękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Największą chrapkę z Twojego stosu mam na "Szóstego" ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku, kiedy Ty będziesz miała czas na te wszystkie cuda :) Chyba najbardziej zazdroszczę Ci "W kanałach Lwowa", dlatego, iż bardzo lubię książki z historią w tle ;)
    Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie 12 i 13. Trójkę czytam podoba się ale na razie szału niema .

    OdpowiedzUsuń
  20. tez sie zastanawiam czy Ty sie juz o te ksiazki w domu nie potykasz ;P duuuzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super stos! Chętnie podkradłabym "15 blizn" i "Pana Potwora" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stos aż do nieba! Ja "dla siebie" upatrzyłam "Klątwę Tygrysa", chciałabym przekonać się, jaka będzie moja własna, subiektywna opinia na temat tego bestselleru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cały stosik super genialny, serio. Ale oczywiście najbardziej podoba mi się Szósty Łoniewskiej :P hihi jakiś taki sentyment mam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja "Szóstego" z wielką chęcią bym przeczytała :)
    Miłej lektury tego wielkiego stosiska!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteście obie szalone:P
    Już w sumie nie wiem kto bardziej:P
    Fajny stos:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś - gwarantuję Ci, że Irenka jest dużo bardziej szalona. Nie wiem czemu robi taką ze mnie :P W końcu jestem niewinna.

      Usuń
    2. Kochana moja Izuś, wiadomo, że Lena! Nie wiem jak możesz nie wiedzieć :D

      Usuń
  26. Hm...jest cudowny! Gdzie ty to pomieścisz? Może byś tak pokazała swoją biblioteczkę >? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dorobię regału i będę miała je porządkowane ;D

      Usuń
  27. podkradłabym kilka ;-) (nie tylko książek, słodkości też, ale niestety - jestem na diecie :P)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdobycze! „Gaumardżos. Opowieści z Gruzji” na pewno Ci się spodobają. Najbardziej zazdroszczę "W kanałach Lwowa"! Tak bardzo zazdroszczę, że chyba sama sobie tę książkę sprawię!
    PS Zjadłabym draże śmietankowe... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się nazywa zazdrość :D
      A drażami mogę się podzielić ;D

      Usuń
  29. Świetny stosik!
    Ciekawi mnie "Pan Potwór".
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała przekąska do lektury ^^
    Widzę tu ciekawą pozycję, a mianowicie W kanałach Lwowa.

    Zapraszam do mnie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Na Twoje pytanie mogę odpowiedzieć krótko: WSZYSTKO xD

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!