Stos 10/2012


Kolejny weekend i kolejny stosik ;) I tym razem niektóre z tych pozycji  było niespodziewane, ale nie powiem, że nie mile widzianych ;) Wręcz przeciwnie ;)
Kończy mi się wolne więc będę miała mniej czasu wolnego, ale nic straconego- od czego są noce? ;) 

 
Tradycyjnie od góry:
1. „Złota klatka” - Choga Regina Egbeme – efekt wymiany na LC. Zaintrygował mnie opis no i się skusiłam :)
2. „Córka Łowcy Demonów - Jana Oliver - recenzyjna od Repliki. Recenzje są tak kuszące, że nie mogłam się jej oprzeć :D
3. „Pozwól mi odejść” - Sarah Jones - recenzyjna od Hachette (premiera 9 kwietnia już niedługo recenzja przedpremierowa). Po prostu uwielbiam tę serię...
4. „Córki mordercy” - Randy Susan Meyers - recenzyjna od Videograf. Książka ta ciekawiła mnie od momentu zapowiedzi... ;)
5. „Wieczna miłość” - J. R. Ward - recenzyjna od Videograf. Już kiedyś była w stosiku, ale nie była moja i nie zdążyłam przeczytać – teraz mam okazję ;)

28 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące pozycje - życzę miłego czytania!

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie:

    papierowyazyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wieczną miłość" bym chętnie podkradła! Muszę się niedługo zabrać za trzecią część tej serii. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że znadziesz czas na lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę żadnej z tych książek, dlatego z ciekawością czekam na recenzje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnej lektury Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnej lektury, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę tylko jeden tytuł ;) Życzę przyjemnej lektury i gratuluję stosiku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny stosik, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję "Pozwól mi odejść", właśnie ta książka mnie najbardziej interesuje z Twojego stosiku :)
    Przyjemnej lektury i wysypiaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super stosik!! Pozycję 1,3 i 4 zaklepuje do pożyczenia!!! Koniecznie.
    Bujaczku w poniedziałek wyrusza moja paczka z książkami dla Ciebie. Przepraszam za opóźnienie. Ale mam nadzieję że Cię ucieszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stosik :) Czekam na recenzje książki „Córka Łowcy Demonów - Jana Oliver :D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. 'Córka Łowcy Demonów' interesuje mnie najbardziej - umieściłam ją chyba nawet u siebie w zapowiedziach. Piękna okładka i intrygujący opis - mam nadzieję, że kiedyś zakupię.

    Swoją drogą, mam nadzieję, że jednak znajdziesz czas na czytanie w dzień, bo nocą to czasem pospać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. „Córkę Łowcy Demonów'' już skończyłam czytać i na dniach podzielę się wrażeniami. Z twojego stosiku szczególnie intryguje mnie ,,Pozwól mi odejść'' i na recenzje tej książki czekam najbardziej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stosik-nie pozostaje mi nic innego jak życzyć przyjemności podczas ich czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałaś u mnie recenzję "Córki", więc znasz moją opinię. Mam nadzieję, że tobie również przypadnie do gustu :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  17. "Córkę łowcy demonów" i "Córki z mordercą" z chęcią bym Ci ukradła. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę "Złotej klatki"....:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie wierzę :D To już 10 stosik w tym roku! Ale pędzisz z tymi książkami. Twoja biblioteczka się rozrasta i rozrasta!
    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. „Córka Łowcy Demonów" oraz „Córki mordercy” najbardziej mnie zainteresowały.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super stos :)
    Druga pozycję mam i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci "Córki Łowcy Demonów", również naczytałam się wielu pozytywnych recenzji i mam na nią coraz większą ochotę. Czekam na opinie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik :) Kilka książek, również i na mnie już czeka :) Nic tylko czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny interesujący stosik - miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!