Stos 8/2012

            Ależ ja mam ostatnio lenia... Cały czas tylko bym spała i spała... Nie wiem co mi jest... Stos przeczytanych książek rośnie, a weny brak... ;/ Macie na to jakąś radę, sposób??
            Co do stosu... Jeden był dużym zaskoczeniem, tym bardziej, że kończę dopiero z tego wydawnictwa poprzednią turę, a tu niespodzianka. Nie przeczę, że się ucieszyłam gdyś są to same nowości! Najbardziej chyba cieszę się książek od mojej niezastąpionej Izuś ;)
            Dziś bez przydługich wstępów (czytam ciekawą książkę ;D)...

 
Tradycyjnie od góry...
1. „Czekając na anioły” - Catchy Glass - niespodzianka od pani z Hachette. Kolejna książka Glass! Aaa! Ależ ja miałam na nią chrapkę! Nie wiem, ale ostatnio dużo osób mi w myślach chyba czyta! ;)
2. „Za młoda na śmierć” - M.William Phelps - również niespodzianka od pani z Hachette. Opis intrygujący i nawet ciekawie się zapowiada, premiera w marcu więc niedługo recenzja ;)
3. „Serce pełne kłamstw” - Ann Rule - także niespodzianka od pani z Hachette. I także przedpremierowa więc recenzja tuż, tuż! ;)
4. „Droga do Różan” - Bogna Ziembicka - od pani z Otwarte w ramach nowego projektu... Zapowiada się nader interesująco ;)
5. „Zauroczenia” - Pamela Wells - kontynuacja „Złamanych serc”, które mi się podobały. Trzeba czasem wrócić do dawnych wspomnień ;)

 
1. „Monster High. O wilku mowa…” - Lisi Harrisom - od Bukowy Las. Pierwszy tom się średnio prezentował, drugi lepiej, mam nadzieję, że z tym będzie tak samo ;)
2. „Granice szaleństwa” - Alex Kava - MAM! Naszukałam się jej i mam, tylko tej części mi brakowało by mieć całą serię o Maggie ;)
3. „Cisza pod sercem” – Monika Orłowska - bo lubię te wydawnictwo, bo ciekawy temat, bo... ;)
4. „Używane serce” - Catherine Ryan Hyde - kolejna książka z serii Zbliżenia, która porusza trudne tematy. Niedługo się za nią biorę bo już nowy właściciel na nią czeka ;D
5. „Nigdy i na zawsze” - Ann Brashares - naczytałam się dużo dobrego i sama muszę sprawdzić jak to z nią jest...
6. „Baśnie” - Hans Christian Andersen - nie mogłam się powstrzymać... wiecie jakie cudne wydanie?? ;)

Znaleźliście coś ciekawego? ;)

29 komentarze:

  1. Ale stosiki fajne!
    Przyjemnych lektur Ci życzę!;)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik. Czekam na recenzje "Nigdy i na zawsze".

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie że znalazłam, standardowo Alex Kava.Pozazdrościć całej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygują mnie te przedpremierowe egzemplarze, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u Ciebie kolejne cudne książki:)). Aż miło popatrzeć. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo z tego stosiku bym Ci podkradła, ale niestety mogę tylko życzyć Ci miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz świetne książki, sama bym u siebie je chętnie widziała, ale na razie pozostaje mi życzyć tobie przyjemnej lektury.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam "Zauroczenia" na półce i już niedługo będę czytać. Wiele ciekawych pozycji, które z chęcią bym widziała u siebie :)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że znalazłam :) Szkoda że wypożyczalni nie masz :))))Które książki są od Izuś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Izuś są Od Ciszy pod sercem do Andersena ;)

      Usuń
  10. Z chęcią podebrałabym "Nigdy i na zawsze"! Miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A najbardziej chciałabym przeczytać "Ciszę pod sercem" BO.... mam nadzieję, że to nie to samo bo co u ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Nigdy i na zawsze" to świetna książka, gorąco polecam :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje i życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnej lektury, ale z takimi fajnymi książkami inaczej być nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabrałabym Ci trochę książek. Miłej lektury. www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga do Różan i Cisza pod sercem bardzo mi się podobały. Podebrałabym Ci Andersena - to książka ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale skarby :) pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, ostatnio też mam lenia, chyba jakieś przesilenie wiosenne czy coś ;)
    Najbardziej mnie interesuje książka 'Cisza pod sercem', dużo dobrego o niej słyszałam, i 'Za młoda na śmierć' o której dotąd nie słyszałam, ale z chęcią bym poznała :)
    No cóż, nie pozostaje nic innego jak życzyć Ci miłej lektury i oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stos zacny, jednak najbardziej zazdroszczę „Nigdy i na zawsze”!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o "Zauroczeniach", ale mam przeczucie, że mogłyby mi się spodobać :) O i Andersen na deser - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej dopiero początek roku a u Ciebie już 8 stos, kiedy ty to wszystko przeczytasz?? ;)
    PS. Jak Marley? Odnalazł się?

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie stosik pokaźny leży od dłuższego czasu, ale nie mam kiedy się za niego wziąć... Ech... :(
    Pozdrawiam
    Sol/Monique

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też chce taki stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny stosik <3
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stosiki !
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny stosik. Dużo czasu na czytanie - tego ci życzę przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  27. ach, same ciekawostki. Miłego czytania i powrotu weny :*

    OdpowiedzUsuń
  28. też cierpię na brak weny :) a stosy cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!