Stos 5/2012, Wymianka Walentynkowa ;)


            Na dworze zimno i nosa nie chce wytykać na dwór. Tylko zrobić sobie kubek herbaty, owinąć się kocykiem i czytać. A każdemu molowi jest mało książek tak więc każda nowa  jest bardzo pożądana. Kończę nadrabiać zaległości i przyszła pora na nowe pozycje, które bardzo ciekawie się zapowiadają. Przede mną jeszcze tydzień ferii więc czas na czytanie jest ;)

 1. „Pretty Little Liars. Niewiarygodne” - Sara Shepard - niespodziewana przesyłka od Otwarte! Niespodziewana, ale jak radosna!! Chyba czytają mi w myślach ;) Uwielbiam tę serię i każdy tom jest coraz ciekawszy ;)
2. „Kiedy moja siostra śpi” - Barbara Delinsky - recenzyjna od Świata Książki. Tą autorkę do tej pory znam tylko pod względem romansów, ciekawe jaka będzie w tej odsłonie ;).
3. „Kwiaty na poddaszu” - Virginia Cleo Andrews - również recenzyjna od Świata Książki. O tej książce było głośno i nawet moja mama dziś ją zauważyła i wręcz wrzasnęła z zachwytu, a potem normalnie w świecie nakrzyczała na mnie, że nie powiedziałam jej, że mam tę książkę... To jest rekomendacja, no nie? ;)
4. „Kraina zwana Tutaj” - Cecelia Ahern - bo lubię autorkę ;) skrupulatnie zbieram jej książki i jakoś mi to idzie ;)
5. „Po Zmroku” - Jayne Castle - dostałam w wymiance Walentynkowej organizowanej przez Sabinkę, ale o tym więcej za chwilkę ;). Brakuje tu „Tańca Victorii" , którą pożyczyła sobie sąsiadka ;)
6. „Puszka Pandory” - Kornelia Romanowska - polowałam i mam ;) dużo się o niej naczytałam dobrego ;)
7. „Jednym tchem” - Anna Rybkowska - bo mi ją polecano ;) a ja łatwo się daje namówić ;)
8. „Ukąszenie” - Lynsay Sands - ciekawy opis, świetna okładka, wydawnictwo, które lubię. Czy coś więcej trzeba? ;)
9. „Niebo jest wszędzie” - Jandy Nelson – bo lubię takie historie ;)
10. „Kolory tamtego lata” - Richard Paul Evans – czytałam jako E-booka i się zakochałam w niej. Musiałam mieć normalną wersję! Jedna z wspaniałych książek mojego życia!

Przy okazji pochwalę się co doszło do mnie w ramach wymianki Walentynkowej. Moją drugą połówką była Justyna, która naprawdę się postarała i przysłała mi coś niesamowitego! W paczuszce był list, słodkości zakładka, konfetti z serduszek, łapacz snów (wisi nad moją głową gdy śpię ;))  oraz dwie książki (Po zmroku i Taniec Vistorii). Książki po wstępnych oględzinach wyglądają apetycznie ;). A tak to się prezentuje ;).

49 komentarze:

  1. "Kwiaty na poddaszu" chętnie bym Ci zwędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czaynam polowanie na "Kwiaty na poddaszu" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacyjny stos! Lektura tych książek na pewno będzie baaardzo przyjemna :). Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać stosiki.
    Tobie życzę miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spośród tego stosu to jedynie Evansa bym skubnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych Twoich stosów stosów, zawsze piękne :)Ten nie stanowi wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny stosik! Chciałabym przeczytać "Ukąszenie"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, jaki piękny stos! Chętnie podebrałabym Ci to i owo:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik! Tyle świetnych pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos i paczuszka. Gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik i równie świetna przesyłka. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stos do czytania.A prezenty wymiankowe też niczego sobie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę i życzę udanej lektury ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to nie mogę się doczekać Twojej recenzji Puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos! Też bym chętnie przeczytała "Kwiaty na poddaszu" ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczny stos, zazdroszczę ci niektórych tytułów.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. poluję na Niebo jest wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe nabytki. Przyjemnej lektury życzę i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne tytuły. Kwiaty są rewelacyjne. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłej lektury :]
    Świetny prezent walentynkowy.
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stosik! Zazdroszczę "Niebo jest wszędzie"!

    OdpowiedzUsuń
  22. Że tak zapytam gdzie mieszkasz??? To wpadnę pod Twoją nieobecność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No stos cudowny :D Przede mną też "Ukąszenie" :))
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury tych książek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super,super,super:D
    Bierz się za PLL i Kwiaty na poddaszu:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Imponujący stosik :)Teraz tylko czytać. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stos - ukradłam nie jedną, nie dwie książki - mnie jest zawsze mało nowych pozycji do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłej lektury i zazdroszczę stosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fiu fiu stosik nieczego sobie :)
    Kolory tamtego lata wlasnie czytam :) i tez sie zakochalam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy stos, kilka pozycji z chęcią bym podkradła :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosik po prostu rewelacja:) Kilka ksiazek chętnie bym przeczytała-ale to póxniej Ci napiszę które:P

    OdpowiedzUsuń
  31. też mi się marzą Kolory tamtego lata... życzę udanych czytelniczych podbojów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zacny stos! Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny masz ten stosik, miłej lektury życzę! :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdobycze!

    Przyznam się szczerze, nie słyszałam o tej pozycji C. Ahern, czytaj więc chętnie się zasugeruję :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stosisko!

    Teraz tak jak piszesz, gorąca herbatka, ciepły kocyk i nic tylko czytać, czytać, czytać...:)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  36. "Niebo jest wszędzie" czytałam i nie zachwyciło mnie, ot zwykła powiastka. I za niedługo zabieram się za pisanie recenzji "Kraina zwana Tutaj", był moment, w którym się wzruszyłam. Bardzo polecam. :) Sama jestem ciekawa książki „Kiedy moja siostra śpi” i muszę o niej poczytać. :)
    Przepiękny stosik, ja też tylko siedzę i czytam, chyba że chodzę na mecze jak jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. @ Vivi22 - jak przeczytam i moja mama to Ci ją poślę w kolejnej naszej wymiance ;)
    @ Pisany inaczej - owocnego polowania ;)
    @ tajus - potwierdzam ;) tym bardziej, że wszystko to co lubię ;)
    @ Irytacja - też uwielbiam stosiki ;)
    @ Agnesto - Evansa nie oddam! Jest mój ;)
    @ ~Demismo - no wiesz, dbam o to ;)
    @ Cassin - ja też ;) hi hi ;) tylko pewnie koło wakacji ją przeczytam ;)
    @ Isadora - no ładnie! ;D A co dokładnie ;D
    @ Przepowiednia, Tirindeth, kasandra_85, Julia, cecyliarodzinaidom, dm1994, Cinnamon, Nicole, Rosemary, Mery, Maruda007, KTOSIA, archer, Bezimienna, Aleksnadra, Alannada, Sol i Alien - Włóczykijów Dwóch - ;)
    @ Kornelia - a to Cię potrzymam w niepewności ;D Nie żeby specjalnie czy cuś ;D
    @ Elen - oby Ci się udało ;)
    @ Heyday - uwierz, że ja czasami sobie też ;D
    @ Magda - owocnych łowów ;D
    @ cyrysia - Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem ;D
    @ tetiisheri - dlatego po Kwiaty sięgam jako pierwsze! ;D
    @ AgnieszkaWawka - a nie powiem! a tak poza tym to ja zawsze jetem... no prawie zawsze ;D
    @ Miqa - no to po Twojej recenzji pewnie szybciej sięgnę po "Ukąszenie" ;)
    @ Izuś - moja kochana "Kwiaty" już mam pod ręką, "Niewiarygodne" muszą poczekać troszkę ;(
    @ kamyk - a jakie Ci się podobają?
    @ paupac - bo w nim się nie da nie zakochać ;)
    @ z głową w książce - dodaj je na "specjalną"półkę na LC (ja tak robię gdy coś u Ciebie zauważę ;D).
    @ Varia - życzę zdobycia ich ;)
    @ Kinga - zawsze coś nowego można odkryć no nie? ;))
    @ Evita - i właśnie tak czynie bo coś mnie chorubsko chyba bierze... ;/
    @ Kadzia - oooo to ja pędzę czytać recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, taki stosik to cieszy oczka;D Nic tylko czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny stosik!;)
    Najbardziej mnie zaciekawiły chyba "Kwiaty na poddaszu", ale tak właściwie, to wszystkie książki są ciekawe;D Czekam na recenzje.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Stosik imponujący! Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, co za tytuły;) Od razu chce się czytać;)
    Miłej lektury oczywiście życzę i czekam na recenzje;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę przyznać, że zazdroszczę tylu książek..:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Imponujący stosik, miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  44. @ Miravelle - "Kwiaty na poddaszu" miodzio od pierwszych stron ;) Polecam!
    @ Dominika Anna - ;)
    @ truska93 - oj tak, chce się odrazu czytać i szkoda, że nie można tak ;)
    @ awiola - nooo też ich sobie zazdroszczę ;)
    @ BlackFairy - dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!