Stos 3/2012

    Przyszła pora na kolejny stosik, który uzbierał się w tym tygodniu. Kolejne pozycje, które cieszą me oczy i zapełniają już i tak wypełnioną półkę... Muszę Wam coś powiedzieć... Zabrakło mi miejsca... Półki są przepełnione... Muszę to rozkminić, bo to nie do pomyślenia jest! A co ja zrobię jak wrócą te co pożyczyłam? ;)






1. „Tam gdzie Ty” - Jodi Picoult - jedyna recenzyjna w tym stosie,  od Prószyńskiego. Picoult wielbię i każdą kolejną książkę przyjmuje z wielką radością... ;).
2. „Ciężar milczenia” - Heather Gudenkauf - książka, która mnie zaintrygowała opisem od samego początku, no i wydało ją wydawnictwo, które bardzo lubię ;)
3. „Podarunek” - Richard Paul Evans - tutaj wszystko mówi nazwisko, skrupulatnie gromadzę jego książki, autor, którego wielbię jak Picoult ;)
4. „Mroczny kochanek” - J. R. Ward - czytałam ją już dawno temu, była pożyczona, a teraz zbieram by mieć swoje gdyż bardzo lubię tę serię... ;)
5. „Apetyt na jutro” - Agnieszka Woźniak - no bo lubię takie książki i te wydawnictwo ;)
6. „Tłumaczka snów” - Chitra Banerjee Divakaruni - czytałam o niej na jednym z blogów i zapadła mi głęboko w pamięć... No i mam!

41 komentarze:

  1. Fajny stosik ! Ciężar milczenia czytałam - fajna, a Picoult zazdroszczę - też uwielbiam tą autorkę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, jak zazdroszczę Picoult, oj zazdroszczę ;) Świetny stosik, już się nie mogę doczekać na kolejne swoje, bo ostatnio jakoś smutno i pusto :<

    Miłej lektury Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stos! Najbardziej zazdroszczę Picoult i Evansa. Też bym chciała mieć jakieś ich książki na własność. Może kiedyś mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na temat "Tam gdzie ty" czytałam ostatnio wiele pozytywnych opinii, więc na pewno kiedyś sięgnę po tę książkę. Ciekawa jestem również "Podarunku", a "Ciężar milczenia" bardzo polecam :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Zazdroszczę Picoult, a Evansa czytałam - wspaniała książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja rozpacz spowodowana brakiem miejsca jest rozbrajająca ;) Ciesz się! Lepiej więcej niż za mało!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Irenko, musisz zacząć pozbywać się książek a ja chętnie część od Ciebie kupię :) No bo jak inaczej? Przecież nie zaczniesz ich układać na podłodze zamiast dywanu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetny stosik. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, zwłaszcza Ciężaru milczenia:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też powoli brak miejsca na książki... Ale tak naprawdę, na książki miejsce zawsze się znajdzie, jak nie na półkach, to gdzie indziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mam miejsca na książki.Ostatnio zakupione trzymam w .....szafie z ciuchami.Serio!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężar milczenia i Tłumaczkę snów zamawiam, dołóż do tej wielkiej paki, co to ją dla mnie szykujesz:> ;* Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podarunek zabieram i szybko uciekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny stosik! Niektórych pozycji całkiem serio Ci zazdroszczę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Evansa! Miłego czytania:)

      Usuń
  15. Zaintrygował mnie Ciężar milczenia... chyba sama będę musiała się wokół tej książki zakręcić... :) Fajny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ostatnio taka moda na tą Picoult? Nie czytałam jeszcze i nie zamierzam, zniechęca mnie ten szum wokół niej. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy stos, udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik! Jestem w trakcie czytania książki Jodi Picoult i muszę przyznać, że jest ona NIESAMOWITA. Żałuję, że dopiero teraz zapoznałam się z twórczością tej autorki. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne książki:D:D
    Mam nadzieję, że Ci się spodobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Evansa szczególnie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja dla odmiany miejsce mam, ale czasu nie ;-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny stosik,pożyczyłabym sobie w szczególności 1,2,5

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny stos, jestem bardzo ciekawa Tłumaczki snów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Picoult i Evans - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik;) Szczególnie zazdroszczę Jodi Picoult;D
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabieram Jodi i uciekam szybko....;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny stosik :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny stosik. "Tam gdzie Ty" i "Tłumaczkę snów" chętnie bym pożyczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę! Piękny stosik!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://recenzje-bezimiennej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. "Tam gdzie Ty" i "Podarunek" - ach marzą mi się te książki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Same wspaniałe pozycje w tym stosie:)Kiedy ja wreszcie przeczytam jakąś książkę Jodi Picoult, mam na to wielka ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaintrygowała mnie Tłumaczka snów - niecierpliwie czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo, Apetyt na jutro :-) na stażu w Replice dostałam go jako propozycję wydawniczą do oceny, całkiem mi sie podobał.
    i czekam na recenzję Tłumaczki snów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Och u Ciebie ciągle jakieś cudowne stosiki :) Zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  36. też uwielbiam R.P.E. śmiało może konkurować ze Sparksem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę Ci kolejnego stosiku, a tym bardziej braku miejsca na półkach :).

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!