Podsumowanie grudnia ;), Stosik 2/2012, i takie tam ;)

    Grudzień był ciężkim miesiącem pod względem czasu. Prace, nauka do egzaminów, święta, no i sylwester. Mimo tego wszystkiego udało mi się przeczytać dużo i ciekawie... Nie jestem rozczarowana żadną pozycją, wręcz przeciwnie. Każda mi się podobała. W tym miesiącu też zdobyłam parę książek o których marzyłam ;). Reasumując było lepiej niż przewidywałam ;)


Liczba przeczytanych książek: 18
Liczba przeczytanych stron: 5645
Wyzwanie Możesz więcej: 18
Wyzwanie Od Zmierzchu do Świtu: 1
Wyzwanie Znalezione pod choinką: 2
Najbardziej mi się podobało: Oczywiście „Poczekajka” no bo jakże by inaczej ;) 



Trochę mieszany post, tak już jest jak się odkłada rzeczy, a potem masz niespodziewanych gości ;) Stosik mały, ale zacny ;)

Jako, że mam lenia dziś będą tylko wymienione ;). Długo na nie czekałam i wreszcie mam! A jaka moja radość była gdy z tyłu "Zakładu o miłość" zobaczyłam informacje o nowych książkach Lingas-Łoniewskiej. Zapowiada się coraz ciekawiej!
 1. "Czy ten rudy kot to pies?" - Olga Rudnicka
2. "Zimowy ślub" - Sharon Owens
3. "Milczące słowa" - Jagoda Wochlik
4. "Liceum Avalon" - Meg Cabot
5. "Ciepłe ciała" - Isaac Marion
6. "Zakład o miłość" - Agnieszka Lingas - Łoniewska (mam! :D)
7. "Za plecami anioła" - Renata L. Górska


A teraz mam do Was prośbę, jeśli mój blog się Wam podoba proszę o głosik ;) Koszt sms-a jest przeznaczony na cele charytatywne ;)
 


Korzystając z okazji wspomnę o konkursie dla Syndykalistów ;)
Otóż udział w nim moi drodzy jest prosty. Zastrzegam jednak, że tylko dla członków Syndykatu. Trzeba wybrać 3 recenzje napisane w 2011 roku z dreszczykiem i wysłać na maila Syndykatu. Takie proste, a jakie nagrody! Do dzieła kochani!

44 komentarze:

  1. Niezły wynik!

    I uwielbiam Liceum Avalon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Oglądałam film i bardzo mi się podobał i skusiłam się na książkę ;)

      Usuń
  2. Świetny stosik ;) Z chęcią przeczytałabym dwie pozycje. Liceum Avalon czytałam, bardzo, ale to bardzo mi sie podobało ;) Pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik! Wiele czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie, bo ciepłe ciała bym z chęcią podkradła:) A 18 to jest dla mnie teraz nie do pomyślenia:) Gratuluje kobieto szalona:) A smska wyślę, a co mi tam;) Zasługujesz:) Sto buziaków:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz, że są zarezerwowane dla Ciebie ;) Dzięki za głosik ;*

      Usuń
  5. Ciekawi mnie Twoja opinia o Liceum Avalon. Brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę cienka jest to pewnie ją niedługo przeczytam ;)

      Usuń
  6. 18?! No, no, no. Ja tm bym Ci zabrała tylko "Zakład o miłośc". Jestem strasznie ciekawa i oczywiście czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam! Moje!
      W grudniu 18, a teraz jeszcze żadnej... ;(

      Usuń
  7. Wspaniały stosik! "Zakład o miłość"- też chce! :D Życzę przyjemnej lektury i czekam na moment aż podzielisz się z nami swoimi odczuciami po lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już niedługo bo to mój priorytet ;) Jestem jej straaaaaasznie ciekawa.

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku! Piękny stosik. Chętnie podkradłabym Ci "Zimowy ślub"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie wiem... No dobra. Przymknę jedno oko ;)

      Usuń
  9. "Ciepła ciała" z chęcią bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja także już od dłuższego czasu jestem zainteresowana "Ciepłymi ciałami" tylko jakoś się nie składa.
      I jestem ciekawa recenzji "Za plecami anioła" - Renata L. Górska ponieważ grzbiet okładki intrygujący.

      Usuń
    2. Sama jestem ich ciekawa choć zwykle nie czytam takich książek...

      Usuń
  10. Piękny stosik. Gratuluję i życzę przyjemnej lektury:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosik świetny :D Zabrałabym Ciepłe ciała mimo że zombiaków nie lubię, do tej pozycji jakoś mnie ciągnie ;)

    Miłego czytania :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie właśnie też o dziwo do niej ciągnie... ;)

      Usuń
  12. ja czytałam tylko "Liceum Avalon" . Fajna książka , naprawdę wciąga , ale innych też jestem ciekawa. Dlatego czekam na jakieś recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny stos :) Jestem ciekawa jak odbierzesz "Ciepłe ciała" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wynik! I tyle wyzwań. Idę po nich pobuszować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś z wyzwań Ci podpasuje ;) Miłego buszowania ;)

      Usuń
  15. Bardzo imponujące wyniki w grudniu:)A stosik świetny:) Najbardziej czekam na recenzję książki "Zakład o miłość".

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy wynik! Gratuluję :>
    Jeśli chodzi o stosik- ''Ciepłe ciała'' mam już za sobą. natomiast ''Za plecami anioła'' jest w drodze.

    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli będziemy prawie, że razem ''Za plecami anioła'' czytać ;)

      Usuń
  17. Oj chętnie bym Ci podebrała kilka pozycji:) Ale to u mnie normalne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczę Ci co będziesz chciała ;)

      Usuń
  18. Cudny stos, smakowite kąski :)
    Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście smakowita sprawa... Za plecami anioła chętnie bym nabyła, chociaż sama nie wiem... Za to ciepłe ciała! Mi się bardzo podobała ta współczesna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe ciała mnie najbardziej intrygują chyba ;D

      Usuń
  20. "Zimowy ślub" i jego piękna okładka... Mam nadzieję, że wnętrze również trzyma poziom. Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  21. No i wreszcie mam okazję skomentować :)

    "Ciepłe ciała" oraz "Za plecami anioła" z wielką chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!