Wyniki Rozdawajki rocznikowej ;)

            Nadszedł ten dzień! Mam roczek, znaczy nie ja tylko blog ;D Znowu muszę podziękować Molly i Katee za namówienie mnie na utworzenie go. To chyba była moja najlepsza decyzja od dłuuuuuuuuuższego czasu ;) To jak zostałam przez Was przyjęta było niesamowite i bardzo miłe, dziękuję. Dzięki temu, że tu jestem poznałam wieku wspaniałych ludzi (nie będę wszystkich wymieniać bo czasu mi braknie ;D), odkryłam wiele książek po które możliwe, że bym nie sięgnęła.
            Dziękuję wszystkim za wsparcie w trudnych chwilach, pomoc gdy jej potrzebowałam i zaufanie ;) Widzie jak sentymentalna jestem? ;D
            No dobra czas na losowania. Jestem po zajęciach więc padnięta być ja, wybaczcie ale posłużę się RANDOM’em ;)

            Zestaw pierwszy wędruje do: 
 
Ola123

Zestaw drugi otrzyma:
 
Wiedzmblog

            Osoby wymienione proszę o kontakt na maila: irena.bujak28071988@o2.pl w ciągu 4-5 dni.

Gratuluję zwyciężczyniom!

25 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)
    No i po raz kolejny sto lat z okazji urodzin bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jaki blog nie wejdę,to ostatnio wszędzie Ola123 wygrywa;D Ta to ma szczęście;D Gratulacje wygranym!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom :). A tobie życzę kolejnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  5. znowu mi się nie udalo! a ja nawet polki kupilam specjalnie... hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję paniom! I miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla szczęśliwców:)

    I oczywiście nieustające 100 lat dla jubilatki:O)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się również do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. O boshe! Ja?! *Nie wierzy* Dziękuję ślicznie i za momencik wysyłam e-mail
    pozdrawiam

    @Miravelle:
    Tak to prawda! W tym tygodniu mam jakieś wyjątkowe szczęście bo to już moja 3 wygrywajka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola rzeczywiście wszystko wygrywa :D Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Och i znowu mi się nie udało :(

    No, ale zwycięzcom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do gratulacji i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!