Wydawnictwo Znak ułatwia kupowanie prezentów!

Zbliżają się święta, a nas coraz bardziej ogarnia szał kupowania prezentów (ja sama już myślę co i komu chcę dać). Każdy wie jak trudno trafić z właściwym prezentem. Te szukanie i zastanawianie się czy ta pozycja na pewno przypadnie jej/mu do gustu... Od teraz może to być łatwiejsze! Wydawnictwo Znak stworzyło WYSZUKIWARKĘ PREZENTÓW, która ułatwi wybór właściwej książki.
Wystarczy wejść w wyżej wymieniony link i określić wiek, osobowość oraz zainteresowania, a wyszukiwarka ułatwi Ci znalezienie odpowiedniego podarku!
Polecam!!

11 komentarze:

  1. Świetny pomysł, zaraz wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również z ciekawości zerknę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że u mnie w domu jeśli chodzi o prezenty w postaci książek to mogę je robić co najwyżej dla siebie... Ale, ale... są przecież jeszcze znajomi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaje, że w moim przypadku całkiem dobrze się wstrzelili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O,fajnie to wymyślili;) Na pewno mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, właśnie próbowałam:)
    Strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o mnie i o moją Zuźkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo fajnie :) zwłaszcza,że ja najczęściej książki innym daję i o książkach też marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z ich strony ;) Wielu osobom ułatwi to zadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że to bardzo dobry pomysł. Już mam kilka pozycji na oku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podoba ta wyszukiwarka ;D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!