TOP10: co w prezencie od Mikołaja?

TOP10- jest  to akcja polegająca na robieniu cotygodniowych rankingów maści wszelakiej mająca na celu umożliwienie poznania blogera

Dzisiejszym tematem jest:

dziesięć wymarzonych prezentów książkowych.



Zbliżają się święta więc i na blogach już powoli robi się świątecznie ;D
Wiecie, że to będzie mój najtrudniejszy ranking jaki do tej pory zrobię? Mam z około 80 książek, które chce mieć na już, a tu tylko mogę wybrać dziesięć. Klaudynko może zrobimy w drodze wyjątku TOP20 albo TOP30? :D Ech... No nawet nie wiecie ile razy przeglądałam listę za nim wybrałam dzisiejszą dziesiątkę ;)
 Oto dzisiejsi bohaterowie! Książka Kavy- Granice szaleństwa to ostatni tom z serii o agentce specjalnej Maggie, który mi brakuje, książki Michalak- Sklepik z niespodzianką. Bogusia i Gra o Ferrin są tu bo MUSZĘ mieć jej wszystkie książki, Niewiarygodne- Shepard to 4 tom serii, którą uwielbiam. Zakład o miłość - Lingas-Łoniewskiej znalazł się w tej liście ponieważ po przeczytaniu Zakrętów losu jestem ciekawa reszty jej książek. Aleja Bzów - Tyl, Milczenie - Hanika, Cztery pory lata - Górska, Zaufać - Szwed, Nawiedzone miasteczko Shadow Hills - Hopcus jestem ich baaaaaaaaardzo ciekawa ;D
Noooo to teraz pozostaje mi udostępnić wszystkim listę, no nie? A Wy co chcecie od Mikołaja?

17 komentarze:

  1. Ciekawe książki. Kavę i Milczenie też bym chciała:). Poza tym na oku mam kilka pozycji Murakamiego, Wiśniewskiego, książkę Dobrani i kilkadziesiąt innych pozycji:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od Mikołaja chciałabym Murakamiego :) Dwie książki już mam, ale przydało by się więcej. Fajnie byłoby też uzupełnić moją biblioteczkę w języku angielskim - większość to zagraniczne premiery.
    Podziwiam, że z listy 80 udało się wybrać te TOP 10 :) Mam nadzieję i życzę Ci aby Mikołaj przyniósł Ci je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, najlepiej jeszcze podesłać linka do tej listy znajomym i rodzince, haha :) Ja tak jak Cassin nie pogardziłabym Murakamim, ale mam też ochotę - tak jak Ty - na Zakład o miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych akurat nic nie chciałabym "na już", ale i tak moja lista byłaby całkiem długa... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje:) Osobiście chciałabym dostać "Granice szaleństwa" Kavy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi się podoba ten temat, że wrzucę swoje pierwsze TOP10 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama muszę dobrze zastanowic się nad tym Top10:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała serię "Pretty Little Liars",ale inne zapowiadają się też bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja lista książkowych życzeń nie zamknęłaby się w 10 pozycjach za nic na świecie. Nie potrafiłaby się zdecydować, które książki chce najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem zacna lista, mam nadzieję, że Mikołaj będzie dla Ciebie łaskawy:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki świetne, ja nie mam pomysłu na swój top 1o, bo za licha nie potrafię się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moich wymarzonych prezentów książkowych nie zamknąłby na liście TOP10.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudny ten ranking :-DD Ja wybrałabym z pośród 21 jakoś tę 10 ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. No to życzę Ci kochana, żeby Mikołaj przyniósł Ci całą dziesiątkę :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja lista książkowych zachciewajek też jest bardzo długa. :) Ciekawi mnie ta "Bóg, kasa i rock'n roll" . Mikołaju słyszysz mnie? odbiór. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Sklepik z niespodzianką", całkiem niezła pozycja. ;) "Zakład o miłość" nieco mniej mi przypadł do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @ kasandra_85 - no tak, Kava Ci się spodobała z tego co zauważyłam ;)
    @ Cassin - ja siebie też podziwiam, że mi się udało ;) Nie było to wcale, a wcale łatwe! Może 10 nie musi przynieść, ale chociaż kilka... ;D Murakamim też bym nie pogardziła ;D
    @ giffin - no właśnie kombinuję tu jakby tu mimochodem im pokazać ten wpis ;D
    @ limonka - nie wątpię ;D
    @ Maruda007 - ja też ;D
    @ Gosiarella - mam nadzieje, że nie będzie ostatnia lista ;D
    @ Mery - zastanawiaj się, zastanawiaj ;D
    @ Miravelle - mi z tej serii brakuje tylko 4 tomu i poluje na niego ;)
    @ Dosiak - jeśli bym mogła to też bym więcej wybrała ;)
    @ Isadora - też mam taką nadzieję ;D
    @ Natula - też nie mogłam się zdecydować ;D
    @ Przepowiednia - ja swoich też nie zamknęłam ;D to jest część ;D
    @ Cassiel - 21 to mniej niż 80 ;D
    @ Rapsodia - nie dziękuję by nie zapeszyć ;D
    @ KTOSIA - mam nadzieje, że Cie usłyszał ;)
    @ LadyBoleyn - ależ Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!