Wyniki Rozdawajki

Witajcie moi drodzy!
Ale miałam weekend! Wczoraj fryzjer i tłum gości, dziś kontynuacja, a teraz jeszcze psem przyjaciela  się zajmować będę przez dwa dni. Mój jest strasznie zazdrosny :D
No ale czas na wyniki. Przepraszam, że bez zdjęć, ale w aparacie padły mi baterie (musicie uwierzyć mi na słowo ;)). W losowaniu pomógł mi program Loser. Udział w rozdawajce wzięło 25 osób!
A zwyciężczynią jest Scathach!!
Twój adres już kochana mam ;)


Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję pozostałym za udział w zabawie ;) 

19 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje i przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaa!:) Dziękuję ślicznie!
    Jakie wspaniałe rozpoczęcie roku akademickiego!
    DZIĘKUJĘĘĘĘ! ;*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Zapraszam na książkową rozdawajkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też się przyłączam i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę, a Zwyciężczyni bardzo gratuluję - niech się książka dobrze czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pogratuluję, chociaż nie wiem komu ;) Nie znam zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bujaczku, czy bierzesz udział w konkursie na najlepszy blog 2011? x

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!