TOP10: Z kim byś się zaprzyjaźniła?

TOP10- jest  to akcja polegająca na robieniu cotygodniowych rankingów maści wszelakiej mająca na celu umożliwienie poznania blogera

Dzisiejszym tematem jest:

dziesięciu bohaterów książkowych, z którymi chcielibyśmy się zaprzyjaźnić.

O to moja lista dziesięciu wymarzonych przyjaciół ;)

1. Harry Potter
To chyba nie podlega żadnym wątpliwością i obiekcją ;) Mieć za przyjaciela Harrego to jest coś :)

2. Rubeus Hagrid
Lubię go za to jaki jest ;) Taki groźnie wyglądający, ale sympatyczny olbrzym ;) I te jego zamiłowanie do hmm... "innych" zwierząt tudzież pająków i tym podobnych :D

3. Albus Dumbledore
  Uwielbiam go za jego sposób bycia. To że zawsze wierzył, że każdy jest dobry, umiał dochować tajemnicy i był bardzo mądry.

4. Damon Salvatore
  Mrrr... Tajemniczy, mroczny... O taaaaak. Z nim to ja się mogę bardzo mocno zaprzyjaźnić :D

5. Alice Cullen
  Pełen wulkan energii. Taki chochlik, wszędzie jej pełno i zawsze ma jakiś pomysł. Potrafi rozbawić i... wnerwić ;D

6. Ania Shirley
  Bo ma wyobraźnię, wiarę i pokłady niespożytej energii. Głowę pełną pomysłów, ciekawych przemyśleń. Z nią się nie da nudzić ;)
 
7. Basia
Pamiętam, że jak byłam mała to bardzo przeżywałam jej losy i chciałam ją poznać... nadal chcę :D

8. Gabrysia Szczęśliwa
Ponieważ tak bardzo przypomina mi mnie samą. I jeszcze dlatego, że jest taka pełna wiary w lepsze jutro. Pełna empatii. 

9. Pan Kleks
Bo takich zwariowanych, ciepłych i radosnych przyjaciół nigdy dość ;) 

10. Mały Książę
   Ponieważ... Bo tak! Bardzo go lubię i już! ;)


A Ty? Z kim chciałbyś się zaprzyjaźnić? ;)

17 komentarze:

  1. Większość typów nam się pokrywa. Coś jest w tych bohaterach, że wszyscy tak bardzo ich lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojej listy wybrałabym Anię, uwielbiałam czytać o jej przygodach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast wybrałabym z twojego zestawienia Alice, Anie i... Harr'ego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kim bym się zaprzyjaźniła..oczywiście bez wahania z Damonem..w końcu jestem zwolenniczką wampirów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie Alice Cullen i Rubeus Hagrid, myślę, że byłby to całkiem ciekawy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już się z nimi zaprzyjaźnisz, to nas zapoznasz:D W końcu kto nie chciałby znać tylu fajnych bohaterów?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wybrałam bym Anię,ale moja córcia na pierwszym miejscu(tak ja ty) wybrała by Harrego:)pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja z Harrym również bardzo chętnie. Oczywiście, musiałby mi udzielać korepetycji. Do tego jeszcze szarmancki Edward Cullen i dzieci Pevensie z "Opowieści z Narnii".

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem podobną listę bym pewnie stworzyła ;) Tylko pana Salvatore nie miałam jeszcze przyjemności poznać, a z Twoich słów wynika, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Phhh... ja tam bym się chciała BARDZO BLISKO zaprzyjaźnić z Panem D. Wiadomo, o kim mowa, sasasasa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka nam się zgadza:) Nie umieściłam u siebie Damona, a szkoda, bo chciałabym mieć go za przyjaciela. Choć ukrywa się za maską to jest ciepły i pomocny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwójki ostatnich bohaterów przez Ciebie wymienionych zawsze nie znosiłam. Ale postacie z Harry'ego... bliźniacy! To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Harry'ego najbardziej lubię Hermionę i nie przepadam za Anią z Zielonego Wzgórza, ale pod resztą mogę się podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... Z kim ja bym się zaprzyjaźniła? Większość postaci znalazłaby się i na mojej liście. Jednak nie wszyscy...

    OdpowiedzUsuń
  15. @ Futbolowa - no coś w nich jest ;) albo mamy hm... te same upodobania ;)
    @ Dosiak - oj tak ;) przygód to ona miała :D
    @ aniusieczek92 - chyba nawet wiem dlaczego ;D
    @ cyrysia - no no! on jest mój! znaczy... hmm... no tak, tak... ;D
    @ Madlen - a o tym nie pomyślałam jakby to było jakby się spotkali ;D
    @ Izuś - a Ty cwaniaro ;D noooo ok, poznam Was ze wszystkimi z małym jednym wyjątkiem... ;P
    @ Iwonna - to nie jest tak, że jakoś po kolei mam ułożone. Pisałam to co mi na myśl przychodziło.
    @ poduszkowietz - hmmm Edwarda też bym chętnie poznała ;D
    @ niedopisanie - tak? niieeee, wydaje Ci się ;D on Ci mój! ;d
    @ limonka - jeszcze jedna rywalka? :) Co my widzimy w tym Salvatore... doprawdy nie wiem ;)
    @ Patka - Ty też?? Niedługo będę toczyć boje o Damona z większością dziewczyn ;D
    @ Przepowiednia - oooo! zapomniałam o bliźniakach!
    @ Varia - o ja też, ale mogłam wybrać tylko 10 postaci ;)
    @ miqa - no a jak ;D
    @ Mery - a jacy nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obraz wierzącej w miłość, sprawiedliwość i odrobinę magii romantyczki wyłania się spośród tej listy przyjaciół :)

    Zastawiałam się ostatnio, czemu nic nie piszesz, a tu proszę: blogger chyba zrobił mi "porządki" na liście blogów - już po blogerze posprzątałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!