Stosik na pocieszenie... ;)

            Tytuł taki, a nie inny bo ja też chce się pocieszyć za ok. 4,5 godzin i ja zacznę swoje pierwsze zajęcia. Zapowiada się super…Jestem nie wyspana masakrycznie. Wiecie jak u mnie grzmiało… Straszne…No ale odbiegam od tematu. Pora na stosik, a właściwie dwa mniejsze.


            W tym o to stosie są książki z konkursów blogowych, wymian i moje zakupy ;)
 
1. „Okaleczona” – Kłady – efekt wymiany na LC. Od dawna chciałam ją mieć i oto mam. Lubię książki o takich ludziach. Zaczytuję się w nich na całego.
2. „Klątwa tytana” – Rick Riordan – również wymiana na LC. Pierwsze dwa tomy o Percym mnie bardzo zaciekawiły. Zobaczymy co będzie dalej.
3. Miłość przez małe m” - Francesc Miralles – zakupione na LC. Mam! Wreszcie mam. Pewnie wiecie jaka to radość zdobyć coś czego długo szukaliście ;)
4. „Anioł” – Cliff McNish – zakup na Targu z książkami. A wszystko wina Izuś :D Musiałam ją mieć ;).
5. „Miasto Upadłych Aniołów” – Cassandra Clare – zakup na LC. Seria, którą uwielbiam, czy ten tom to zmieni? Boje się ją przeczytać by się nie zawieść.
6. „Upadli” – Lauren Kate – pożyczone od niezastąpionej Kasi ;). Czytałam w tamtym roku, ale chce sobie ją odświeżyć.
7. „Ja, diablica” - Katarzyna Berenika Miszczuk – wygrana u Isabelle. Nadal nie wieże, ę udało mi się wygrać. To moja pierwsza książka, którą wygrałam na blogu.
8. „Otchłań. W potrzasku” - Alexander Gordon Smith – druga wygrana w sierpniu ;) Tym razem u Magdy! Dziękuję!! 

 Recenzyjny stosik mały ;)
1. „Spadek” – J. D. Bujak – recenzyjna od Prószyńskiego i S-ka. Świetna! Trzyma w napięciu od samego początku. Niesamowity klimat i pomysł  na powieść. Chcę więcej!
2. „Sto dni po ślubie” – Emily Giffin – niespodziewanie od Otwarte. Zobaczymy jak to nam pójdzie…
3. „Książki moja miłość” – praca zbiorowa – recenzyjna od Radwan. No musiałam ją mieć ;)
4. „Wichrołak” – Paweł Szlachetko – recenzyjna od Muzy. Zaciekawił mnie temat. Opinie są podzielone więc zobaczymy.
5. „Wybierz psa dla siebie” - David Alderton – recenzyjna od Muzy. No bo interesuje się psami ;)


 
Teraz to co było przy wygranych książkach. Pierw pokaże niespodziankę od Magdy.
Książka, umilacze, śliczna zakładka oraz wisiorek ;)












 Zbliżenie zakładki i wisiorka ;) 
Teraz czas na to co dostałam o Isabelle. Pierw wszytko razem. Umilaczy już nie ma ;) No i wcięło trochę zakładkę ale zaraz będzie pokazana cała ;)


Prawda, że śliczna? ;)
A w środku autograf ;)

36 komentarze:

  1. Genialne stosiki - zazdroszczę kilku pozycji - w tym "Spadku", E. Griffin i "Miasta upadłych aniołów" :) Jak oglądam blogowe stosy to od razu mam ochotę sprawić sobie swoje, żeby móc czytać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOoOOOooooO, bardzo ciekawy stosik ;-)

    Przyjemności na zajęciach i głowa do góry! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale stosik wspaniały, ja też chcę takie pocieszacze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę papierowej wersji "Książki...":)"Sto dni.." czytałam i bardzo m się podobało;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazdroszczę (wiem że to be) wszystkich książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się diablica i spadek też śnią po nocach ;) gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę - porwałabym cały stos !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę pokaźnego stosu ;) Najchętniej podkradłabym tego "Anioła" i "Klątwę Tytana", ale razem z dwoma pierwszymi tomami ;D Jako wielka fanka Cassie Clare i Darów Anioła uważam, że nie powinnaś się "zawiesić", bo MUA trzyma poziom, choć zakończenie może porządnie wnerwić - trzeba tyle czekać na kolejną część ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) Miłego czytania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam "Okaleczoną". Wspaniała książka. W niektórych momentach płakałam, tak mi było szkoda tej dziewczyny. Z Twojego pierwszego stosika chciałabym mieć praktycznie wszystkie książki. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na to, że będziesz miała co czytać w najbliższym czasie :) Miłej lektury:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę się tak pocieszać ^^
    Piękne stosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę stosiku, Wspaniały, życzę zatem miłych wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos! A Percy jest zawsze świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję takich świetnych stosików. A ta ostatnia zakładka śliczniutka.

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę kilka ciekawych tytułów i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie zdobycze wyglądają imponująco. A ta zakładka z dziewczynką jest przecudna ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosiki świetne, gratuluję wygranych. :) Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne!
    Ja od razu mogę Ci spokojnie wszystko ukraść! Szczególnie "Książki moja miłość"! I ta cudowna zakładka od Isabelle...

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne stosiki, podkradłabym Diablicę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne nabytki - też bym chciała takie pocieszacze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny !
    A więc zaczynając od pierwszego stosiku: od 4 do 7 z chęcią bym ci podkradła :)
    Drugi: od 1 do 4 ;)
    Nie chcesz czasami się ze mną podzielić? xd
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik:) Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdobycze, jakie Ty masz szczęście w blogowych konkursach!
    'Ja, diablica' czytałam, nieźle się ubawiłam przy tej książce:) Piękna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tylko nadzieję, że ta zakładka Ci się nie rozklei :P Miłej lektury! Świetne stosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że przyczyniłam się do zdobycia długo poszukiwanej przez Ciebie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również próbuję nawiązać współpracę z wydawnictwami, chociaż ja pewnie połowę z takich stosików podaruję bibliotece :)) Idę czytać zaległą recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. @ kamykowy - też sobie ich zazdroszczę ;)
    @ elwika - ;)
    @ AgnieszkaWawka - a potrzebujesz pocieszenia?;)
    @ Scathach - będę mogła Ci pożyczyć Książki...
    @ Pisanyinaczej - coś o tej zazdrości wiem ;)
    @ Varia - ;)
    @ Anna - nie dam! ;)
    @ aniusiaczek92 - słyszałam, że jest gorsza od pozostałych części. Zobaczymy ;)
    @ Yui Tamashi - czyli zapowiada się ciekawa lektura ;)
    @ Madlen - mam co czytać tylko czasu brak :(
    @ Soulmate, ~Demismo, Patka, Przepowiednia, MirandaKorner, toska82, Maruda007 - ;)
    @ cyrysia - dziękuję ;)
    @ Balbina64 - też mi się bardzo podoba ;)
    @ Magda - będą, będą ;)
    @ Gabrielle_ - śliczna, nie?
    @ Mery - nie wolno, moje ;)
    @ archer - pożyczyć mogę ;)
    @ Samash - he he, no niby mogę :D
    @ Evita - to moje pierwsze wygrane ;) O to za Diablice wezmę się niedługo ;)
    @ Isabelle - będzie dobrze ;)
    @ Mani - oj ja na nią długo polowałam ;)
    @ Czarna Owca w Stadzie - trzeba czasu i cierpliwości. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i życzę miłej lektury. Zakładki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow gratuluję! Zabrałabym Ci Upadłych~! No i oczywiśćie Ja, diablice też. (wtedy byłabym diablicą zabierającą książki :D)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bujaczek, rewelka stosik serio :)
    Zazdroszczę Ja, diablica i Spadku najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny stosi, kilku pozycji szczerze zazdroszczę :P Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, ale Ci zazdroszczę tego szczęścia w konkursach. Ja już dawno niczego nie wygrałam.
    A jakie to zajęcia zaczełaś, jeśli wolno spytać?

    OdpowiedzUsuń
  34. @ Cassiel - Upadli sama wyżebrałam od koleżanki ;)
    @ miqa - też uważam, że ciekawie się prezentują ;)
    @ Tristezza - a ilu ja zazdroszczę innym! ;)
    @ poduszkowietz - no ja dopiero zaczęłam wygrywać ;) a zaczęłam administrację ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ahh, rozumiem. Czyli studia. No to życzę wytrwałości. Będzie fajnie. Studia zazwyczaj są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!