Stosiki, chwalenie się i nowa ja ;)

      Nadszedł czas na kolejny stosik w tym miesiącu ;)Jakoś tak wyszło, że mi się zbierały i zbierały i o to są ;)
Bez specjalnego przedłużania…

Stosik pierwszy ;)


 
Od dołu zaczynając ;)
1. 96 końców świata – Jerzy Andrzejczak – kiedy usłyszałam o tej książce podchodziłam do niej nieufnie, a potem przeczytałam i recenzję i stwierdziłam, że dam jej szansę. Efekt zakupu na LC od niezawodnej Izuś ;*
2. Kwestia równowagi – Zoe Fishman – kuszona przez recenzje skusiłam się ;) Również zakup na LC od Izuś ;*
A teraz 3 pozycje od wydawnictwa Galeria Książki ;)
3. i 4. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej pioruna, Morze potworów – Rick Riordan – pierw obejrzałam film, a potem zaczęłam rozglądać się za książkami. Wielką niespodzianką było gdy kurier mi je dostarczył ;)
5. Łaska utracona – Bree Despain – kontynuacja Dziedzictwa mroku, które bardzo mi się podobało. Z tego co mi się udało zorientować ten tom też jest ciekawy ;).



 
I jedziemy od góry ;)
1. Zhańbiona - Jasvinder Sanghera – dostałam od przyjaciółki ;)
2. Papierowy motyl - Marika Kraśniewska – do recenzji od wydawnictwa Novae Res ;) Bardzo cienka, ale wniosła dużo do moich przemyśleń.Recenzja
3. Bożonarodzeniowe opowieści niezwykłe -Karen Kingsbury znaleziona podczas porządków na półce ;)
4. Bardziej niż wczoraj – Rina Frank- do recenzji od wydawnictwa Otwarte ;). Napisana lekkim językiem, ale poruszająca ważny temat. Recenzja
5. Miłość, ciekawość, prozak i wątpliwość - Lucia Etxebarría – również wygrzebane na półce ;)
6. zdążyć przed pierwszą gwiazdką – Katarzyna Grochola – zbrodnią niesłychaną z mojej strony jest, że nie wiedziałam, że mam ją w domu ;)
7. Osobowość ćmy - Katarzyna Grochola – też nie wiedziałam, że ją posiadam ;)
8. Wieczna noc - Claudia Gray – ach te wyprzedaże w Matrasie! Nie mogłam się jej oprzeć ;)
9. Pleciuga - Christine Dwyer Hickey – niska cena, intrygujący opis, ciekawa okładka. Zakup j.w.
10. Byłam za tobą - Nicolas Fargues – od dawna w planach czytelniczych. Skorzystałam z niskiej ceny ;). Zakup j.w.
11. Syrena - Tricia Rayburn – kuszona przez recenzje kupiłam gdy tylko wyniuchałam niską cenę ;). Zakup na Targu z książkami ;)



A teraz się będę chwalić, a co! ;) Moja recenzja „Lata w Jagódce” wygrała konkurs w którym biorę udział!! (odnośnik do konkursu po lewej „KONKURS 2011r”)
W sumie to nie wiem za co bo tylko napisałam co dyktowały mi myśli i serce ;)
Organizatorką dziękuję!! 

Musiałam się pochwalić ^^



A tu nowa ja, znaczy moja nowa fryzurka ;)


A nowy stos już rośnie! Niestety jestem zależna od aparatu brata więc nie wiem kiedy będzie. 


Pozdrawiam kochani ;*

23 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, apetyczne stosiki, niezła fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dobroci:). Gratuluję nabytków i wygrania konkursu!! Ale masz słodkiego pieska:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! ależ książki - szczególnie ten Percy Jackson nęci :) A co do fryzury to świetna - piękna grzywka i kolor, też bym chciała grzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stosy - zazdroszczę kilku pozycji ;) A fryzura bardzo ładna :) No i psiak oczywiście słodki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Same zmiany, wszystkie udane :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz po prostu ślicznie:)Super fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej ;-)

    a co do fryzury to... jeśli Ty się w niej dobrze czujesz, to nic więcej dodawać nie trzeba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie.
    Gratuluję stosów - miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, bo właśnie takie recenzje z serca są najciekawsze :)
    Gratuluję :):):) Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fiu fiu jakie fajne stosiki :) a fryzurka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna fryzurka :)
    Stosik super - chętnie bym Ci podkradła Syrenę i Zhańbioną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę jaki nowy look, bardzo ładna fryzura, sama się zastanawiam czy nie wycieniować trochę włosów 8) Stosik jak zawsze wspaniały, stosiki książkowe nie mogą być inne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny stos i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje książek, nowej fryzurki i uroczego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej!
    Stosy okazałe i jak zawsze zazdroszczę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosiki swietne,zdecydowanie zazdroszcze!
    A Twoja nowa fryzurka ladna. Dobrze Ci w ciemnych wlosach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosik świetny :) Łaska utracona jest jeszcze lepsza od części pierwszej! :) Bardzo ładna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ogromny i piękny stos, ale psina jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do Matrasa już nie chodzę, bo bez pieniędzy z niego wychodzę. ^^
    Zazdroszczę kilku pozycji, m. in. Grocholi, gdyż nie przeczytałam ani jednej książki jej autorstwa.
    I śliczna fryzura. ;)) Ja muszę w końcu iść do fryzjera, żeby coś zrobił z moją grzywką, bo już jej nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję świetnego stosiku!
    Ja także sporo książek nabywam na wyprzedaży w Matrasie - ostatnio Mowę Gwiazd i Ucieczkę (dalsze części Wiecznej Nocy).
    Mam nadzieję, że Syrena Ci się spodoba. Łaskę Utraconą mam za to także sama do nadrobienia! ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!