Ssssskarb, mój sssskarb... ;)

      Siedzę sobie wczoraj na schodach i czytam… Nagle… Moje psiny wszczynają alarm. Patrzę …a tu listonosz targa dla mnie dwie paczki ;) Byłam w szoku… Niecierpliwie otwieram pierwszą a tam…



     Gdy już myślałam, że bardziej zachwycona być nie mogę otworzyłam te cudne pudełeczko i… oniemiałam! Było pełne różności!


     Chcecie wiedzieć co było w pudełeczku? Niieeee…? :P A i tak wam pokaże ;D Takimi skarbami muszę się pochwalić ;) O to moje skarby..


 Ha! Nabrałam Was teraz dopiero zaczynają się moje skarby ;)


Tak, tak te cudeńka są moje! Piałyśmy z zachwytu nad nimi z moją mamą z pół godziny ;) Ale to nie wszystko! W pudełeczku ukryła się jeszcze jedna książeczka!

A tu razem moje nowe nabytki ;)

Jestem bardzo, ale to baaaaaaaaaaaardzo zadowolona ;) Za paczuszkę dziękuję Kasi oraz naszej niezastąpionej Sabince za zorganizowanie wymianki! To kiedy następna? :D


 

24 komentarze:

  1. Paczka wyjątkowa :) i ile niespodzianek wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszka, "Miłość lwicy" rzeczywiście jest świetna. Tyyyyle cudeniek dostałaś, aż zazdroszczę:) Wspaniała wymianka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. miłość lwicy wygląda ciekawie :) gratuluję tylu wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudeniek:)). Gratuluję paczki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję super przesyłki niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury życzę! :)
    Bardzo fajna paczuszka, też bym taką chętnie dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wspaniałej "paczko-niespodzianki" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Umiesz trzymać w napięciu :):):):)

    Nie dziwię się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej a tak się bałam że paczuszka się nie spodoba.
    Miałam problem z wyborem książek, bo Ty prawie wszystko przeczytałaś!
    A karteczki nie wszystkie mi wyszły, ale może się do czegoś przydadzą :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podobają takie zakładki ręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna paczuszka ! Zazdroszczę "Kruczoboru" - bardzo chce go przeczytać ;)
    A Tobie miłej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kruczobór mam, a Miłość Lwicy - piękna okładka, a w środku pewnie piękna zawartość :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłej lektury. Sama chętnie bym podkradła którąś z książek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne nabytki! :) moge tylko pozazdroscic wymianki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wspaniałych prezentów. Zabawa wymiankowa jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie napisany post :) i tylko paczki pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!