Rozdawajka urodzinowa ;)

Moi kochani! To już pół roku minie 14 maja jak z Wami jestem. Pewnie się powtórzę, ale bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłam ;) I jeszcze raz dziękuję dziewczyną za "przyciągnięcie" mnie tu. A reszcie za motywację do pisania, miłe słowa i niespodzianki. Z okazji pół roczku mam dla Was oto tą książeczkę:






Chcecie ją? ;)
Zgłoszenia przyjmuję do 14 maja. Szczęśliwego posiadacze wylosuję w dzień urodzin bloga powiedzmy ok godziny 23. ;)
Mała prośba. Nie informujcie o rozdawajce na swoim blogu. Chce żeby zgłaszali się bywalcy, którzy do tej pory u mnie goszczą ;)
POWODZENIA!;)

49 komentarze:

  1. Bujaczku, Twój blog kwitnie. Oby tak dalej. Oczywiście zgłaszam się na opiekunkę do "Raju tuż za rogiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie świętować takie blogowe rocznice. Miło wiedzieć, że to co się robi jest obserwowane przez innych, a i przecież samemu ma się z tego radość :) Oby jak najwięcej takich rocznic w Twoim życiu :)

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie przyjmę tę powieść ;)

    I gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, jednocześnie życząc jak największej liczby takich miłych okazji do świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ok nie informuję, ale oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to życzę, żeby blog się rozwijał dalej prężnie i żeby nadal pojawiały się na nim takie fajne recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się oczywiście :) Życzę wszystkiego dobrego, dużo czasu na czytanie i pisanie recenzji. Sto lat dla bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Półrocznica to już coś, ja życzę Ci wielu pełnych rocznic;-)
    Oczywiście książkę przyjmę z ochotą;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 LAT, 100 LAT :)
    Wszystkiego najlepszego, wytrwałości, wiele wartościowych opinii, zabawy w czytaniu i wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że chcę! :) Powodzenia w dalszym pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z chęcią i trzymam kciuki za dalszą wytrwałość i konsekwencję :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, Llosa! Chętnie się zgłaszam :) I życzę wielu takich (pół)rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja spieszę z życzeniami wielu radości przy tworzeniu tego bloga, tylko świetnych lektur i kolejnych rocznic:)

    A i zgłaszam się oczywiście do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę kolejnych rocznic i półrocznic :D Po książkę oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i mam nadzieję, że rocznic będzie przybywać;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Po ostatniej książce Llosy autor ten mnie zaczarował, więc z przyjemnością wezmę udział w rozdawajce:D
    Życzę też wytrwałości i siły w blogowych wojażach oraz samej przyjemności z odkrywania kolejnych perełek literackich:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i gratuluję roczku !

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zgłaszam. Gratuluje małej rocznicy. Sama również zapraszam do siebie na książkowe Candy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Owocnego blogowania - rzetelnego, systematycznego i jak najlepszego!!!
    I oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat, sto lat :) Powodzenia w dalszym pisaniu!
    no i ja też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego naj :) Oby Ci się zawsze dobrze pisało!
    Ja też się zgłaszam, lubię książki Llosy, a tej jeszcze nie miałam okazji przeczytać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się:). Bardzo chciałabym mieć własny egzemplarz:).
    I kolejnych udanych pół-lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam sie i życzę dalszej wytrwałości, samych dobrych książek i wszystkiego naj !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego! Zgłaszam się do losowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę wytrwałości. Oraz nieustającej radości z pisania i czytania.
    Oczywiście zgłaszam się do losowania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. To gratuluję i życzę wytrwałości. Cieszę się, że pojawiłaś się blogerskiej społeczności bibliomaniaków :)
    I zgłaszam się po książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy,a właściwie pół rocznicy ;)

    Zgłaszam się również :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy i życzę powodzenia i dalszej owocnej pracy w blogowaniu.Chętnie zapiszę się na losowanie :D mimo,że niezbyt często zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to ja też gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To mój pierwszy komentarz na Twoim blogu, pomimo że nie od dzisiaj go śledzę, a od momentu, kiedy skomentowałaś moją książkę o Cheeky'm Elfie ;)

    Ps. Chętnie dołączam się do chętnych na książkę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję świetnego bloga!
    I ja się bardzo chętnie zgłoszę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jasne, że chcę :)

    Oj, mnie jeszcze trochę brakuje do takiej rocznicy, ale Tobie gratuluję wytrwałości i życzę jeszcze wielu okazji do świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się i gratuluję pól roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje wytrwałości :). I oczywiście również bym z chęcią przyjęła książkę i ją przeczytała :)!

    OdpowiedzUsuń
  34. No, wreszcie nie trzeba na blogach :D
    życzę prowadzenia bloga do końca internetu i jeden dzień dłużej:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  35. ja również gratuluję w wytrwałości. Sama chciałabym mieć tyle. Mam nadzieję, że będziesz jeszcze przez długi czas go prowadzić.

    No i zgłaszam się do losowania xD

    OdpowiedzUsuń
  36. To ja życzę więcej wydawnict do współpracy i więcej książek, które wciągną Cię w świat książki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a jeśli ja goszczę, ale jakoś nie umiem sie zmobilizować do komentowania... to też mogę? :(

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja się zapiszę:) Llosę uwielbiam.
    Tak niedawno było tyle obaw,wątpliwości a tu proszę odnalazłaś się i jesteś w tym świetna. Życzę wieleee satysfakcji, reszta na gg;):*

    OdpowiedzUsuń
  39. A chcę ją :) Może się w końcu dzięki niej przekonam do Llosy :)

    Mi w sumie jakoś też teraz stuknie pół roku blogowania, także oby nam się jeszcze długo chciało pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się też zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje rocznicy:)
    Chetnie sie zgłosze do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję wytrwałości i życzę, żeby jak najdłużej ten blog funkcjonował ;*
    no i nieśmiało również się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się zgłaszam:) Llosę uwielbiam:)
    A co do Pottera, to też go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego. ;))

    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pół rok jak ten czas szybko leci ...

    Książkę i ja chętnie przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też się zgłoszę i mam nadzieje, że będziesz pisać jak najdłużej, dzieki tobie odkryłam kilka naprawdę świetnych książek

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się oczywiście.
    Twój blog mnie inspiruję i dzięki Tobie mój stos wciąż się powiększa :)
    Mam nadzieje,że tak będzie jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wprawdzie się nie zgłaszałam (posiadam już tę książkę) ale mocno kibicowałam :)
    Gratuluje wytrwałości i życzę kolejnych miesięcy i lat w blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!