Wędrujące „Złamane serce” ;)


Ja chyba będę tylko siedzieć i czytać ;) A tu jeszcze trzeba mamie w kuchni pomóc ;)
Kasia z bloga Moje recenzje książek zorganizowała wędrującą książkę do 5 osób i miałam szczęście być w tej piątce ;) Z tego co mi było wiadomo to chyba są jeszcze 2 wolne miejsca ;)

A o to co zawierała paczuszka ;)

Na zdjęciu widać wszystko razem ;) Jest książka, zakładki, herbatka, kisiel i czekolada ;) No i śliczne serwetki ;)


A teraz sama książka ;)



A tu dedykacja ;)



Na pewno będzie się miło czytać ;)

15 komentarze:

  1. to ja się przyłączam do życzeń z dedykacji :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj akurat prezent na święta.
    Dokładnie mam tak samo, tyle ksiażek do czytania a mama narzeka że tylko siedzę i czytam zamiast jej pomagać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie "Złamane serca" czekają na półce w kolejce do przeczytania :) Tylko kolejka jest trochę długa, więc jeszcze poczekają, niestety... Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna paczka :) Smacznego i miłej lektury! (http://niedopisanie.blox.pl/html)

    OdpowiedzUsuń
  5. A niedawno pisałaś u mnie że masz chęć je przeczytać, i proszę jak Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również otrzymam tę książkę dzięki dobrej woli Kasi. ^ Zapowiada się bardzo ciekawa lektura. ;)

    Pozdrawiam,
    LadyBoleyn z okiem-recenzenta.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna paczuszka:)). Życzę przyjemnej lektury i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego czytania i przyjemnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że zawartość paczki Ci się spodobała. No i życzę udanej lektury oraz czekam na recenzję :).
    A co do samego czytania, to sama próbuję znaleźć czas między przygotowaniami przedświątecznymi, czytaniem a nauką. Dlatego głównie czytam po nocach, wykorzystując mój czas na sen... Do czego to doszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam, tyleee czytania... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczuszka ;) Miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również życzę miłego czytania. Ahh, te długie kolejki książek do przeczytania i pretensje bliskich, że nic nie robimy. Doba powinna mieć minimum 30 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnej lektury Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!