Stosik, a właściwie stosiki ;)


I o to kolejny w tym miesiącu stosik ;) Trochę mi się nazbierało tych książek ;) Naprawdę chyba popadłam w książkoholizm ;)

To zaczynamy ;)


Od góry:

1.„Jan Paweł II w sercu świata” – kard. A. Comastrri – do recenzji od wydawnictwa Esprit. Dziękuję!
2. „Historie miłosne” – Eric –Emmanuel Schmit – do recenzji od wydawnictwa Znak ;)
3. „Zamówienie z Francji” – Anna J. Szpielak – do recenzji od wydawnictwa Novae Res! Już przeczytana i zrecenzowana. Książka zdecydowanie trafia do moich ulubionych ;) Recenzje można znaleźć Tu ;)
4. „Wyspa” –Eustachy Rylski – książka z akcji „Włóczykijka” ;)
5. „Jak to robią twardzielki…” – Mariola Zaczyńska – również książka z akcji „Włóczykijka” ;) Reznzja w tym miejscu ;)



Od góry:

1. 4x harlequinki od Pani Moniki z wydawnictwa Harlequin/Mira
2. „Światła portu” – Sherryl Wood – do recenzji od wydawnictwa Harlequin/Mira. Już przeczytana. Bardzo mi się podobała ;) O to recenzja ;)
3. „Przepowiednia” -  P. C. Cast – do recenzji od wydawnictwa Harlequin/Mira.
4. „Gorzka miłość” – Monika Wareńska – pożyczone od Scathach ;) Dziękuje kochana ;)


Tym razem od dołu ;):

P. C. Cast + Kristin Cast
1.  „Wybrana”
2. „Nieposkromiona”
3. „Osaczona”
Wszystkie trzy od Anety! Dziękuje! ;)


A tu mój Marley ;) Nie mogę uwierzyć, że już tak urósł ;). Kiedyś uciekał przed aparatem, a teraz wręcz… chciał go posmakować :D 



Ha! Udało mi się! Wybaczcie mi, że nie komentuje, ale nie mam jak :(

21 komentarze:

  1. Marley fantastyczny:) Książki również:) Życzę miłego czytania, a co do książkoholizmu to wiem coś o tym. Najgorzej jest jak te wszystkie książki trzeba pakować i przenosić, podczas przeprowadzek.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ja się zgadam, najgorzej jest w trakcie przeprowadzek :D a z twojej kolekcji chętnie bym przygarnęła zamówienie z Francji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne stosiki :) pogratulować kolekcji. A psiak... fenomenalny kochana :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne stosiki:)). A Marley? Boski!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książko-holizm to dla mnie najlepszy nałóg jaki można mieć :)
    Stosiki super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tego! Powodzenia. Ciekawi mnie trochę "przepowiednia" P.C. Cast. Czytałam "wybraną" ale mnie nie zachwyciła, ale to przecież pisała z córką, więc nie wiadomo, jak będzie z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta z książką się szykują:)
    A pan pies bardzo fotogeniczny jest;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Schmitta :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał. Z chęcią bym przygarnęła wszystkie książki od P.C. Cast. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne stosiki:)
    Pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale stosiki :) i tak Kochana jesteś Książkoholiczką :) rzeczy trzeba nazywać po imieniu i witaj w klubie ja też jestem Książkoholiczką i tego się nie wstydzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale stosy!:))
    No i co za piękny pies... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masa książek i słodziutki piesek
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na wszystko P.C. Cast
    Piesio słodziatki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stosy i śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOoOOOoooo, "Historie miłosne" - uczta
    piękne stosiki, życzę przyjemności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za stosy! Gratuluję i życzę wspaniałych czytelniczych doznań;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetnego pieska:) Chociaż, ja jestem bardziej kociarą, mój kot i jego energia o 6 rano wzbudzają przerażenie u mojej siostry, którą wybrał sobie na ofiarę zabaw:D
    Ciekawa jestem książek P. D. Cast - ostatnio wszędzie są ich recenzje i reklamy;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej...! Jakie stosy! :D Życzę zatem udanej lektury i czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!