Stosik jeszcze marcowy i już kwietniowy... i nie jedyny! ;)

Tak, tak przyszła kolej na kolejny stos i nie ostatni w tym miesiącu ;) W większości już zrecenzowany bo terminy goniły ;) Jest tu parę moich zakupów (niestety postanowienie nie kupowania legło w gruzach ;)). Jedna pożyczona od dobrej duszy... Ach wszystko w swoim czasie będzie wyjaśnione! ;)


I jedziemy od góry ;):
1. Bez mojej zgody - Jodi Picoult - pierw obejrzałam film, który jest świetny; gdy dowiedziałam się, że jest książka wiedziałam, że będę musiała ją przeczytać; dzięki Tai nastąpiło to szybciej niż myślałam ;) Czyta się ;)
2. Dziedzictwo mroku - Bree Despain - kusiły mnie recenzje na blogach no i stało się przeczytałam i nie żałowałam ;) Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Galeria Książki. Recenzja znajduje się TU ;) 
3. Anarion - Natalia Molenda - krótko i na temat powiem, że o elfach; jakaś odmiana pośród wampirów, wilkołaków ;) Książkę otrzymałam od wydawnictwa Nowae Res. Recenzja TU ;) 
4. Jedz, módl się, kochaj - Elizabeth Gilbert - zakup na Targu z książkami ;)
5. Pamiętnik - Nicholas Sparks - również nabytek na Targu z książkami ;)
6. Dziewczyna i chłopak wszystko na opak - Wendelin Van Draanen - również zachęciły mnie recenzje ;). Książkę otrzymałam od Galeria Książki. Recenzja TU ;)
7. Tajemnica Czarnej Róży - Sylwia Adamiak - wciąga jak nie wiem co ;) Przeczytałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Nowae Res. Recenzja TU ;)
8. Dwa wybory - Dianne Wolfer - również upolowane na Targu z książkami ;)
9. Uroczysko - Magdalena Kordel - dopięłam swego ;) mam wreście to co chciałam ;) Upolowane na Allegro ;)
10. Dziewięć wcieleń kota Deweya - Vicki Myron, Bret Witter - kocham zwierzęta więc to lektura obowiązkowa dla mnie ;) Niespodzianka od wydawnictwa Znak! ;) Recenzja TU ;)
11. Kolekcjoner - Alex Kava - mój pierwszy thriller od baaaaaaaaaardzo dawna i się nie rozczarowałam! ;) Od wydawnictwa Harlequin/Mira! Recenzja TU ;).


Ten stos w większości zrecenzowany, ale już niedługo, już za chwilę ukaże się następny... ;) No może w przyszłym tygodniu... Zobaczymy ;)

20 komentarze:

  1. piękne stosisko :) podkradłabym "Kolekcjonera"

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję pokaźnej kolekcji i życzę kolejnych zbiorów w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bujaczek, ale piękny stos:)). Zazdroszczę książek i wszystkie z przyjemnością widziałabym u siebie na półce:D
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaale nabytki!
    Ta Picoult by mi się do kolekcji przydała :)
    gratuluję zdobyczy i fajnie, że wróciłaś do thrillerów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stos bardzo konkretny ;D Oczywiście zazdroszczę i czekam na nastepny. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. stos - cudo . Chętnie bym sobie podkradła pare pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny stos, jestem ciekawa jak ocenisz "Bez mojej zgody". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja imponująca, chyba chciałabym przeczytać Deweya. Znam pierwszą część. Sparksa "trzy tygodnie z moim bratem" czeka na półce.. Eciąz brakuje mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos.
    Czekam na kolejne recenzje

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę, większość pozycji w sam raz dla mnie. Część z nich mam, część czytałam, a część mi się marzy - piękny miszmasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @ archer - a podkradaj co chcesz ;)

    @ Varia, aniusieczek92, Katee - dziękuję ;)

    @ kasandra_85 - a dziękuję, choć tu już większość przeczytana... ;)

    @ Kinga - tylko mi nie podkradaj Picoult bo to nie moja ;)

    @ dm1994 - a podkradaj ;)

    @ Dosiak - no też jestem ciekawa jak ją odbiorę ;)

    @ monotema - wiesz co dobre ;)

    @ Kobra - w takim razie czekam na Twoje wrażenia ;)

    @ Futbolowa - ja tak samo mam z Twoimi stosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. najciekawsza z tych pozycji wydaje mi się "Bez mojej zgody"

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe mnie się aż oczy zapalają jak widzę takie posty, wszystko bym chętnie zobaczyła u siebie na półce :D to już chyba uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super stosik, zazdroszczę każdej pozycji :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudo ;)
    Oddaj mi kilka książek ;*
    Hehe xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosik imponujący 8)

    Ja się tak zastanawiam -jak za rok będzie akcja w stylu pokaż swoją biblioteczkę, to jak bardzo będzie się ona różnić od tej z 2010 roku ;) Życzę wiele takich stosików!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez mojej zgody bardzo mi się podobało:), ale było dla mnie bardzo smutne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiego stosu można tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I znowu moim oczom ukazuje się ''Dziedzictwo mroku'', które mnie prześladuje;))
    Jestem bardzo ciekawa recenzji ''Bez mojej zgody'';)))

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!