Panny roztropne (zupełnie nie roztropnie ;)) gościnnie u mnie ;)


Pośród gonitwy świątecznej, kłopotów z mulącym Internetem i czytaniu... zapomniałam o fotorelacji... I tak o to dziś zajrzałam do aparatu  i patrzę, a tu zdjęcia...


Więc o to zapraszam na fotorelacje przybycia niespodziewanego gościa ;)
Tak niespodziewanego bo zupełnie nie wiedziałam, że będę gościć u siebie tą o to książkę ;)

Na początku przedstawiam wszystko razem ;)





A tutaj gwóźdź programu ;) Jutro ją zacznę czytać… A może jeszcze dziś ;)





Prawda, że te zakładki są słodziutkie??


7 komentarze:

  1. Gratuluję:)). Piękne zakładeczki i ciekawa książka:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. książka bardzo fajna, dobrze że dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego czytania ! I widzę, że goście w święta zawitali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację zakładki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włóczykijka;D
    Już nie mogę się doczekać kiedy zawita i do mnie;D

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!