Majówkowa książka już u mnie! ;)

I do mnie dotarła książka na Majówkę poprzez wymianę organizowaną przez Sabinke ;). Ale niespodziankę mi zrobiła Mooly, bo to ona mie wylosowała ;) 

Oto ogólnie cuda od niej ;) Na zdjęciu jeszcze wszystko jest, ale obecnie nie ma już chałwy i jednej kawy gdyż mama je sobie przywłaszczyła ;)
 


Teraz główna bohaterka ;) Jest to "Guantanamo. Pięć lat z mojego życia" - Murat Kurnaz. Coś mi się wydaje, że zapowiada się ciekawa lektura ;)
 

A teraz czas na zakładki. Są cudowne! Zakochałam się w tych motylkach! ;)



Moja paczuszka wyruszy jutro ;)

12 komentarze:

  1. O cholipa!!!!!
    Ta z rybami idealna dla mojego T. !!!!!
    Muszę Mooly zapytać skąd taką "wytrzasła" :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reczywiście świetne zakładki! ;) Z książką się nie spotkałam jeszcze, ale jestem pewna, że będzie swietna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O książce pierwsze słyszę, ale za to fajne zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna paczuszka:)). A zakładki - boskie, zwłaszcza ta w motylki:)). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna przesyłka. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta Twoja paczuszka ;) Ja swoją wysłała już dzisiaj. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu osobie z mojej pary ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka w motyle jest świetna! Wspaniała przesyłka, miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. hm Gutamato to może być ciekawe miejsce, ale nie tak tragiczne jak Guantanamo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super majówka, to my już możemy wyruszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny upominek no i majówka będzie udana

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!