Stosiku marcowy Witaj! ;)

Tak, tak przyszła kolej na kolejny stos ;) Ja tak gromadzę i gromadzę, a kiedy czytać? Z każdego stosika coś tam się wyciągnie, a reszta czeka na swoją kolej... Kiedyś się doczeka ;)
A o to przed Wami stos moich nabytków i kilka pożyczonych od pewnej Pani, którą tytułuje zabawnie "moją własną biblioteczką" (bez urazy  ;)).


No to jedziemy od góry ;)
1. "P.S. Kocham Cie" - Cecelia Ahern - pożyczone od Anety za co serdecznie jeszcze raz dziękuję ;). Pożądny wyciskacz łez. Wzrusza i śmieszy. Zdecydowanie do niej kiedyś wrócę. Recenzja znajduje się TU ;).
2. "Rok w Poziomce" Katarzyna Michalak - przeczytałam dzięki Asi z bloga Słowiarnia. Jeszcze raz Ci serdecznie dziękuję ;), już dawno nie czytałam książki, która wywołała we mnie tyle emocji co Poziomka ;). Recenzja TUTAJ ;)
3. "Cheeky Elf i tajemnicze zniknięcie świątecznego drzewka" - Maria Izabela Fuss - egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Novae Res. Bardzo ciepła opowieść na wieczór dla całej rodziny. Recenzja TUTAJ ;).
4. "NIEŚMIERTELNI Miłosne opowieści wampiryczne" -  Rachel Caine, Kristim Cast, Richelle Mead, Cynthia Leitich Smith, Claudia Gray, Tanith Lee, Nancy Holder, Rachel Vincent - zakup na Allegro ;) ta książka pewnie trochę poczeka niestety na swoją kolej.
5. Świat Nocy 1 Tom "Dotyk wampira, Córki nocy, Zaklinaczka" - Lisa Jane Smith - zakup na Allegro. Kupiłam dzięki Oli, która cały czas mi o niej mówiła! ;)
6. "Ksiądz Rafał. Niespokojne czasy" - Maciej Grabski - egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Znak. Dziękuję!
7. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zaófon - od Anety ;) Dziękuję!
8. "Gringo wśród dzikich zwierząt" - Wojciech Cejrowski - również od Anety ;) 
9. "Sezon na cuda" - Magdalena Kordel - bym ją już dawno przeczytała, ale pierw chce Uroczysko, którego nigdzie taniej nie mogę zdobyć chwilowo ;(.
10. "Listy w niebieskich kopertach. Moja korespondencja z Aniołem" - Grzegorz Sokołowski - egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa Esprit. Dziękuję!  Książka mnie pochłonęła i zachwyciła. Spotkała mnie też miła niespodzianka, bo sam Pan Grzegorz do mnie napisał z pytaniem o opinie, skromnie wspomnę, że podobała mu się moja recenzja ;) Dla takich chwil warto żyć! Recenzja TUTAJ ;)
11. "Bornholm, Bornholm" Hubert Klimko- Dobrzaniecki - egzemplarz od wydawnictwa Znak. Dziękuje! Czyta się ;)
12. "Akademia wampirów" - Richelle Mead- zakup na Allegro. ;)

Ufff... Trochę tego jest... A już się zbierają książki na kwietniowy stos! ;)

17 komentarze:

  1. no, trzeba przyznać, że niezłe stosisko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stos - mam "Poziomkę", czytałam "Sezon na cuda" i "Gringo". Reszty nie znam więc czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stos :)
    Niedługo ja się swoim pochwalę bo już trochę tego się nagromadziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) :) :)
    dla siebie bym cos znalazła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe to mało powiedziane ;D Chętnie podkradłabym Ci te "Miłosne opowieści wampiryczne" i "Dotyk wampira, Córki nocy, Zaklinaczka" ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa stos:)). Piękny i intrygujący.. Z przyjemnością podebrałabym Ci połowę książek:D
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak podobało Ci się "P.S. Kocham Cię", to powinnaś przeczytać "Werandę...", którą inspirowany jest mój blog. To podobna historia - kobieta traci męża i stara się odzyskać życiową równowagę. I jak życiu - raz jest lepiej, raz gorzej.
    Pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny stosik ;) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie przymierzam się do napisania recenzji Bornholmu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny stosik. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem, co powiesz o Akademii

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ja tu widzę:piramidkę z dwunastu książek;;miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne książki. czekam na recenzję "Cienia Wiatru" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka pozycji mam, kilka chętnie bym przygarnęła i przeczytała, czyli stosik ogromnie smakowity!

    OdpowiedzUsuń
  15. stos obfitości
    miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już Ci zazdroszczę stosika! :D

    Pozdrawiam serdecznie :)
    {http://biblioteczka-pandorci.blogspot.com/}

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję, dziękuje ;)

    Kto chce niech podbiera ;)

    @ Weranda Pełna Słońca - mam tą książkę w planach ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!