Wyzwanie Klasyka literatury popularnej

Już jakiś czas temu zapisałam się do tego wyzwania i tak czekało na swoją kolej ;)
Tak patrzyłam na listę i myślałam co by tu ;)  Trochę już czytałam książek z tej listy, ale i tak pewnie do nich będę wracać ;)

Do tej pory przeczytałam:

  1. Przygody Piotrusia Pana – J. M. Barrie
  2. Czarnoksiężnik z Krainy Oz – Frank L. Baum
  3. Mała księżniczka – Frances Hodgson Burnett
  4. Tajemniczy ogród – Frances Hodgson Burnett
  5. Opowieść wigilijna – Charles Dickens
  6. Przygody Olivera Twista – Charles Dickens
  7. Książę i żebrak – Mark Twain

Taaaak… To tyle z tych co pamiętam.

Teraz mam do czytania dwie książki, a mianowicie:

  1. Baśnie – Hans Andersen
  2. O czym szumią wierzby – Kenneth Grahame


Co będzie dalej zobaczymy ;)

13 komentarze:

  1. a cóż to za wyzwanie?
    może i mnie się coś uda poczytać...?


    dziękuję, że tak często do mnie zaglądasz... ja też obiecuję to robić! tylko ostatnio cierpiałam na brak czasu! :)
    ale teraz już dam się wciągnąć w blogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele książek z Twojej listy przywołuje wspaniałe wspomnienia Z dzieciństwa:)). Baśnie H.Ch.Andersena mam w domu i to w starej, stylowej oprawie. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam wszystkie prócz Księcia i żebraka, z Twojej listy przeczytanych. Może i ja wezmę udział w wyzwaniu? Wspaniale byłoby znów zaczytać się w klasykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a ja biorę udział w akcji "Czas na Klasykę" w BiblioNETce. Tylko ja bardziej w polską klasykę poszłam,ale też chyba sobie zrobię "przypominajkę" z lektur z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i wytrwałości w tym wyzwaniu :). Ja się może do jakiegoś zapisze jak będę miała więcej wolnego czasu a nie marne 10 dni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest tak źle, troszkę z tej listy przeczytałam, ale też żyję o wiele dłużej;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w kolejnym wyzwaniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Mała księżniczka" i "Tajemniczy ogród" to moje ulubione książki z okresu trochę starszego dzieciństwa :D Baśnie Andersena też są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opowieść wigilijną i Tajemniczy ogród uwielbiam. Może sama wezmę udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie nadaję się do tego typu wyzwań, a wielka szkoda;)

    Pozdrawiam i zapraszam na wywiad z R.Pawlakiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Skuś sie, skuś, bo to nie jest do końca tak, że ona się nie kończy:)
    Autorka proponuje zakończenie, ale robi to w tak zmyślny sposób, że właściwie sama sobie możesz ułożyć jak do niego doszło,a co najważniejsze, co będzie potem;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam sie nad wyzwaniem, ale uczestniczę w trzech, plus wyzwanie ilosciowe - 52 książki w roku. Chyba bym sie pogubiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. @ zainspirowana - wysłałam Ci linka na pocztę ;)

    @ kasandra_85 - głównie dlatego biorę w nim udział by powspominać trochę no i poznać coś nowego ;)

    @ Julia - bierz, bierz ;) Warto ;)

    @ anek7 - niech te dziecko w nas też ma trochę frajdy ;)

    @ Katarzyna - oby ten czas nadszedł ;)

    @ barbaratoja - czasem wiek niema znaczenia ;)

    @ Katarzyna (CB) - dziękuję ;)

    @ Dosiak - to tak samo jak moje ;)

    @ Meme - zachęcam ;)

    @ monotema - jedno mniej czy więcej ;) czasem można połączyć jedną książkę do paru wyzwań ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!