Moja skromna (jak narazie :)) biblioteczka ;)

Jako że zostałam wezwana do pokazania swojej biblioteczki przez Izuś i madmad pokazuję mój (no dobra mój i mamy zbiór).



Na początek całość. Chwilowo moja biblioteczka zajmuje dwie półeczki. Ale mam w planach gdzieś do pokoju wepchnąć jakiś regał ;)



Dolna półeczka to głównie mamy książki takie jak seria D. Steel i i jakieś romansidła.. Ale znajdują się tu też moje lektury szkolne i parę książek,które czytałam w dzieciństwie ;)





U góry są moje książki (od wydawnictw, prezenty, jak i moje zakupy) część jest wygrana w konkursach szkolnych ;). Znajdują się tu też książki z biblioteki i pożyczone od Kasieńki i Anety (wielkie dzięki dziewczyny! ;* )

A tu ja i siostrzyczka jak się wygłupiamy :D Obiecałam jej, że wstawię nasze zdjęcie ;) I mimo tego co gadasz jesteś dla mnie naj naj! ;*



Ja wzywam do pokazania swoich biblioteczek:
2. Julia
4. Mooly

No i oczywiście tych co nie wymieniłam też zapraszam do zabawy ;)

16 komentarze:

  1. Jaka tam skoromna.. Bardzo fajna biblioteczka:)). Gratuluję i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biblioteczka super!!! Widzę tam mojego ulubionego Browna i Zafona - same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... Biblioteczka super i zdjęcie też! Fajnie, że masz siostrę, z którą możesz się powygłupiać :) Mój brat jest w Anglii, więc nie mam takiej możliwości...

    W zabawie udział wezmę, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka siostra z którą można wszystko...to skarb;-)))
    Książki, sporo ich;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieważne jak duża objętościowo jest biblioteczka. ważne, że daje dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromna biblioteczka, ale zawsze 'swoja' :).

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie taki znów skromny zbiór :)
    To dopiero początek Twej przygody z powiększaniem biblioteczki, a tu już miejsc na półkach brakuje :)
    Za rok jak zaktualizujesz zdjęcia, książek będzie 3 x więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny! ;)
    Radości przynosi mnóstwo ;)

    @ Kinga - fakt, za rok będzie dużo więcej ;) i już będą miały swoje miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie, lecę robić zdjęcia i wieczorem dodam;))))


    Fajne zbiorki:) Szkoda, że nie wszystkie tytuły są widoczne;( Chętnie bym pobuszowała po Twoich półkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana biblioteczka - bo najlepsze są takie, w których książki już się nie mieszczą. Mi to się marzy mieć kiedyś tak duże mieszkanie, żeby całą jedną ścianę móc zabudować w półkach z kasiązkami... mmmm.... :D
    Pozdrawiam ciepło!
    PS: Pozdrowienia także dla siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja wiem, czy do końca taka "skromna" :) prezentuje się konkretnie :) tylko szkoda, że nie mogłam podpatrzeć wszystkich tytułów, a tak lubię zaglądać komuś w regały :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie dwie półeczki?! Super masz zbiór. Co z tego, że skromny, jeżeli wnętrze bogate. Za rok jak zrobisz zdjęcia będzie 2x albo 3x więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zaczynałam 'skromnie', a teraz nie mogę się w pokoju ruszyć, a wszystkie pieniądze przeznaczam na książki. Niebezpieczna droga przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się marzy pokój cały w książkach taka prywatna biblioteka ale to chyba w innym wcieleniu hihi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obiecuję, że jak dorobię się regału dla nich to zrobię wyraźniejsze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. E, wcale tak źle nie jest ;)
    Ja chyba mam jeszcze mniej książek więc za bardzo nie ma czym się chwalić, ale z miłą chęcią przyłączę się do zabawy.
    I dzięki za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!