Posumowanie stycznia i małe chwalenie się ;)

Uważam ten miesiąc za udany ;) Liczba przeczytanych książek jest owocna, udało mi się przeczytać co nie co do wyzwań i nawiązać współpracę z dwoma wydawnictwami: Esprit i Znak (odnośniki po lewej ;)).


Liczba przeczytanych książek: 7
Liczba przeczytanych stron: 2418
Wyzwanie Możesz więcej: 7 książek
Wyzwanie Rosja w literaturze: 1 książka
Wyzwanie Papierowy zwierzyniec: 1 książka
Najbardziej mi się podobała książka: w sumie to dwie; Jeszcze żyjemy i Crescendo.


Ciekawe jaki będzie Luty ;)

21 komentarze:

  1. U mnie też styczeń bardzo udany, mimo, że większość czasu spędziłam w pracy (niestety).
    Życzę równie owocnego lutego no i gratuluje nawiązania współpracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż pozostaje tylko życzyć, jeszcze bardziej książkowego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nie mam nawet tyle czasu, żeby w ciągu miesiąca przeczytać 7 książek. Jak dobrze pójdzie to 2 przeczytam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o współpracy ze Znakiem!

    Ciężko było?

    OdpowiedzUsuń
  5. No, sporo czytasz, ja mimo postanowień (takich cichutkich), przeczytałam tylko dwie, trzecią czytam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ toska82 - dziękuję i również życzę owocnego w książki Lutego ;)

    @ Domi - dziękuję ;)

    @ Kobra- też czasem tak mam, że tylko 2, a może nawet i jedną przeczytam. To zależy od czasu.

    @ Tajemnica33 - dziękuję ;)

    @ Scathach - nie było ciężko ;) napisałam do Znaku po chyba dwóch czy trzech dniach odpisali. Pisze z bardzo miłą Panią ;) Trzeba tylko podać odwiedzalność Bloga ;) Jak chcesz to Ci podam maila ;)

    @ barbaratoja - to i tak ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podaj, podaj, będę BARDZO wdzięczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wynik! :) życzę równie dobrego w lutym!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje tak owocnego miesiąca ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Scathach - podasz maila? bo nie mogę go znaleźć ;)

    @ Dominika Anna, Meme - dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne;))
    shczooreczek@interia.pl

    dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi także się spodobało "Crescendo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Scathach - już mail poszedł ;)

    @ Samash - no widzisz ;) A bardziej lubisz Szeptem czy Crescendo?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję CI jeszcze raz;* Mam nadzieję, że się odezwą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nawiązanej współpracy z wydawnictwami :)

    a z podobieństw: też przeczytałam 7 książek, w tym jedną w ramach wyzwania Papierowy zwierzyniec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze Ci powiem,że ta współpraca nie wiem jak sie zdarzyla, bo jestem pewna, ze do nic h nie pisalam, bo fantastyka to nie moja bajka,a pewnego dnia zobaczylam mejla z prosba o adres do wysylki:PP
    Napisz do nich, oni jak widać są baaaardzo otwarci na wspolprace;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarze i zazdroszczę czasu jaki możesz poświęcać książkom

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety tak szybko nie czytam nad czym bardzo ubolewam :(.

    Gratuluję wyników :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję,podsumowanie niesamowite:::::)))))

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!