No nie...! Następne wyzwanie! ;)






Widocznie oszalałam ale co mi tam ;) I tak miałam je przeczytać w tym roku więc te wyzwanie jest akurat dla mnie... ;)


Rodzina. Powinna być zawsze na pierwszym miejscu... Mama, brat,  siostra. Ile kłótni z nimi tyle samo miłości do nich.

Moja lista choć skromna może się zmienić ;):

- Dziewczęta z Szanghaju- Lisa See,
- Bez mojej zgody- Jodie Picoult,
- Opowieść ojca- Rupert Isaacson,
- Nostalgia Aniola-Alice Sebold.




No i bym zapomniała... Candy trwa do 12-tej ;) Wyniki będą po 16-tej ;) 

5 komentarze:

  1. Podziwiam Cię za te wyzwania!
    Szczerze mówiąc, mnie też bardzo się spodobało, więc chyba się skuszę;PP Haha;D

    Sięgaj po niego koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opowieść ojca i Nostalgia anioła też znajdują się na mej liście "chcę przeczytać"
    Jednak pomimo szczerych chęci boję się podjąć kolejnego wyzwania. Wybrałaś naprawdę dobre książki. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu przeczytać 'bez mojej zgody' :) powodzenia w wyzwaniu !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Scathach- ja siebie też podziwiam ;D

    @ Kinga- dziękuję ;) Na nostalgie anioła już dawno miałam chrapkę ;)

    @ D. - dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nieźle... tyle tych wyzwań ;) jeśli na podstawie Nostalgii Anioła był kręcony film The Lovely Bones, to naprawdę może być bardzo ciekawa książka ^^ trzymam kciuki i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!