Kolorowe, tajemnicą pachnące, serce radujące ;) - stosik urodzinowo - świąteczno - motywyjuący...

I o o moi drodzy prezentują stosik już drugi w mojej karierze blogowiczki ;) Ponieważ siostra miała  taką radochę z robienia zdjęć stosik będzie w dwóch odsłonach ;) Muszę i chcę to dla niej zrobić :*


 Zdjęcie stosikowe :)



 Zapał siostry ;) Zdjęć jest więcej: z prawej,lewej, z góry,dołu... Ale te wystarczą :)

 Jedziemy od góry :)

1. Problem cierpienia - C.S. Lewis - otrzymana od wydawnictwa Esprit. recenzja tu :)
2. Opowieść ojca - Rupert Isaacson - zakup na Targu z książkami, przyda mi się do wyzwania "Bracie, siostro... rodzino".
3. Dr. House i jego filozofia- wszyscy kłamią - Jacoby Henry, Irwin William- książkę dostałam na urodziny od siostry i brata. Zaczęłam ją czytać, ale nie skończyłam- czas to nadrobić :D
4. Wampiry z Morganville tom 3: Pan złych rządów, Godzina łowów -  prezent na święta :D 
5. Wampiry z Morganville tom 2: Nocna aleja, Maskarada szaleńców - Rachel Caine -  ( mam też 1 tom, ale ten w chwili obecnej jest u koleżanki ;))również prezent na święta :D
6. Bractwo czarnego sztyletu tom 3: Wieczna miłość - J. R. Ward- książka od Kasi ;* czekam jeszcze na drugi tom :D
7. Miasto szkła - Cassandra Clare -o dziwo następny prezent na święta :D
8. Bractwo czarnego sztyletu tom 1:  Mroczny kochanek - J. R. Ward - również od Kasi ;* Dziękuję za pożyczenie :D
9. Naznaczona - P. C. Cast + Kristin Kast - tak, tak też prezent świąteczny :D owocne były w tym roku :D 

Opis robiony wg zdjęcia pierwszego :)

A teraz idę odpytać mojego siostrzeńca z angielskiego :D

11 komentarze:

  1. Piękny stos :) "Opowieść ojca" mam w planach kupić natomiast "Problem cierpienia" pewnie wypożyczę. Tak czy inaczej gratuluję zdobyczy i życze przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Naznaczoną" właśnie dziś dałam bratanicy na urodzinki, więc pewnie nie długo mi pożyczy do przeczytania :)
    A stosik przepiękny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną sesyjkę miał stosik, nie ma co:) Ja w sumie nie przepadam za tego typu literaturą, ale kto wie, może właśnie Twoje recenzje sprawią, że sięgnę po coś choćby na próbę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stos przepiękny. Kocham oglądać takie zdjęcia :).
    Czekam na recenzję książki Dr. House i jego filozofia- wszyscy kłamią. Stoi u mnie na półce i jakoś nie mogę się za nią zabrać...

    PS. Zapraszam na mojego bloga
    obsessive-reader.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy stos:)
    Bardzo polecam "Opowieść ojca":)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie, przyjemnej lektury!:) Masz co robić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę jaki pokaźny stos! zazdroszczę Ci "problemu cierpienia" i "Opowieść ojca"
    miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę ci House i Mrocznego kochanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spory stosik się nazbierał;)ale zapewne wszystko szybko"skonsumujesz":)
    Ciekawa jestem House -jeśli mogę prosić napisz o tej pozycji kilka słów-chętnie poczytam jakie wrażenie na Tobie zrobiła:)
    Pozdrawiam-Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  10. noo no ładnie :D u mnie leży 1 książka, którą zaczęłam czytać od 2 tygodni i nie mam czasu jej ruszyć nawet >.< fotki pierwsza klasa, sesyja jak się widzi hehe :D mam nadzieję, że seria Bractwa się podobała/podoba ;) a już niedługo dorwę koleżankę, żeby w końcu mi oddała tą 2. część i dostarczę jakoś :D pora będzie zainwestować w kolejne części... a ma ich wyjść podobno 9! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy nie miałam swojego stosiku! straszne!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!