Taka luźna Sylwestrowo-Nowo Roczna notatka ;)

Miałam ogłosić dziś udział w dwóch nowych wyzwaniach, ale internet mi tak muuuuuli, a nie mam zbytnio czasu. Zrobię to już w Nowym Roku. ;)

 

Ponieważ mój Blog jest bardzo świeży to nie mam co podsumowywać. Dziękuję tym co zaglądają i są ze mną. Mam nadzieje, że będzie nas jeszcze więcej ;) i Dziękuję Molly za zachęcenie do prowadzenia tego
bloga :*

Szczerze powiem, że nie mam ochoty na imprezowanie- wolałabym usiąść z książką i zagłębić się w inny świat. Ale coż, znajomi i rodzinka wzywają :)


Chciałam wszystkim życzyć szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń i czego tylko sobie życzycie ;)
A co najważniejsze dla nas czasu na czytanie :P

A tym czasem idę szykować się na imprezę ;)


4 komentarze:

  1. Też bym chętnie poczytała ...zresztą siedzę w domu z bliskimi, więc chociaż czasopismo przejrzę.
    Życzę udanej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Nowym Roku życzę Tobie wszystkiego dobrego:)dużo uśmiechu na co dzień:)zdrowia i spełnienia marzeń.Pozdrawiam-Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie podziękowania to gdzie co?? ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku i wielu okazji do pasjonującej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och... No tak. Będą przy wieczornym wpisie ;*

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!