Moje pierwsze Candy! :)



Zapraszam na moje pierwsze jak na razie Candy. Do wygrania jest książka Annick Kayitesi. Książka mówi o horrorze takim jak ludobójstwo w Rwandzie czy masakrze Tutsi... Opowiada o dziewczynie która to przeżyła. O próbie odnalezienia się się po tym jak widziało się śmierć swoich bliskich.
 
Zasady są proste ;)
Proszę o podlinkowanie zdjęcia u siebie na blogu, dodanie mnie do obserwowanych, jak ktoś mnie doda do odwiedzających dostaje drugi los i ma większą szansę na wygraną.

Jak ktoś nie ma Bloga wystarczy, że poda w poście swojego maila ;)


Candy trwa od 29.12.10 do 16.01.11

Zapraszam serdecznie! ;)

45 komentarze:

  1. huhuuhhu :D
    kkasik4@gmail.com ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja rzecz jasna też się piszę, jakżeby inaczej... Niecierpliwie czekam na Twoją recenzję książki i zaraz obwieszczę Twoje candy na moim blogu:) Buziaczków sto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dam szansę innym, czytałam już tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chwilowo również sobie odpuszczę.. Zrobie porządki na blogu i wtedy się zgłosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się zgłoszę, bo nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się dopisuję, chętnie książkę przeczytam, jak uda mi się ją wylosować. W Nowym Roku życzę wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Dobry

    Dobrze,że w Polsce pokój panuje ,więc i ja swój
    e-mail wpisuje.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię życiowe książki, więc chętnie się zgłoszę :)
    Na 2011 rok życzę wszystkiego co najlepsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią przeczytam;)więc się zapisuję:)Pozdrawiam-Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się, tym bardziej,że jedyne moje postanowienie noworoczne... czytać więcej niż 2-3 książki miesięcznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie sie dopisze.

    www.omoimczytaniu.blox.pl. Niestety nie umiem wstawic zdjecia, ale wstawilam link do konkursu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się:) I oczywiście linkuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj
    zgłaszam się :)


    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie ukrywam że blog rewelka, wielki pokłon dla założycielki ;)

    I ja się zgłaszam.
    ika850326@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chetnie sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać takie książki więc i ja sie dołacze.

    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czytać książki więc nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się zgłaszam jak można.
    Trafiłam tu przypadkiem - bardzo fajny i ciekawy blog, dodaje do ulubionych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią się zapisuję.
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście zgłaszam się! A Ciebie zapraszam do mnie na konkurs z cukiernią ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie to przeczytam. Info już na blogu
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  22. Pododawałam wszystko i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się, ponieważ opis jest dość ciekawy. :)
    yume_chan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)

    huntergirl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :)! Jestem pod wrażeniem bloga. Zgłaszam się, dodaję do obserwowanych i do ulubionych na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuję się :) dodałam też do listy blogów które odwiedzam :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie zgłoszę się do losowania :) Podlinkuję zaraz zdjęcie oraz dodam do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A i ja się z chęcią dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. książki to moja słabość... więc i ja się ustawię...

    OdpowiedzUsuń
  30. Tytuł mnie zaciekawił, więc się zapisuję.
    Info na blogu z prawej strony:o)

    OdpowiedzUsuń
  31. I jeszcze jedna dodatkowa osoba chętna...;)

    katarzyna.dembe91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się :)może wreszcie i do mnie uśmiechnie się los i zamiast szmatek i perfumów otrzymam coś ku pokrzepieniu duszy
    dorota.siekierska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakiś czas temu zastanawiałam sie nad tą książką ale jednak nie wypożyczyłam jej, nie wiem dlaczego. Może czekałam na ten moment... Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  34. @ neruda- jeszcze się załapałaś ;)

    Zamykam Candy i idę przygotowywać losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie ustawiam się w kolejce:)
    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  36. No dobra Ciebie też jeszcze dopisze :D

    OdpowiedzUsuń
  37. kureczka@onet.eu
    ;)) Chętnie się zapoznam!

    OdpowiedzUsuń
  38. @ alikatena- niestety było już losowanie. Może następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!